Aanvullende verzekering

Nieuwkomer

Ik wil graag gebruik maken van mijn partner zijn collectiviteitskorting. Echter ik heb een andere aanvullende verzekering. Is dit mogelijk, of moet je dan ook dezelfde aanvullende verzekering hebben?

Aanvullende verzekering

2 ANTWOORDEN

Re: aanvullende verzekering

Fanatiekeling

Volgens mij kun je ieder een andere verzekering kiezen. Ook de basisverzekering kan een andere zijn. Er is sprake van 1 verzekeringnemer en  2 verzekerden. Maar ieder kiest zijn eigen verzekering. Bij de premie-berekening op de website is te zien dat je voor de verzekerden andere keuzes kan maken. Zie screenshot. 

PS u hebt al een verzekering. Dan moet u de collectiviteit ergens anders aangeven. In de Mijnomgeving vermoed ik. Maar het is wellicht niet mogelijk om uw verzekering bij die van uw partner bij te voegen. U kunt wel opzeggen en opnieuw aanmelden. Ik weet niet zeker of uw partner verzekeringnemer moet zijn om recht te hebben op collectiviteitskorting. 

Groet, Feina.

Re: aanvullende verzekering

Webcare

Goedemorgen Hesters,

Goed dat je het vraagt. Fijna heeft al een mooie voorzet gegeven. Bedankt daarvoor. Als je bij je partner bent meeverzekerd (alleen verzekeringen van Zilveren Kruis), is het mogelijk om ook gebruik te maken van de collectiviteitskorting. Via www.zk.nl/mijnzk kan je, als je partner ingelogd is, bij ''mijn gegevens'' een gezinslid toevoegen. Als je daar je gegevens hebt ingevuld zullen jullie samen bij ons op de polis staan.

Groetjes, Reinier