Aanpassen polis. Maandbetaling teruggestort?

Nieuwkomer

Beste dames en heren,

Op 31 december 2015 heb ik mijn polis omgezet van basis naar aanvullend met 3 sterren.

De dame aan de telefoon kon mij hier geen bevestiging van verstrekken. Maar hoe wist ik op dit moment dat het allemaal goed geregeld was? Zij vertelde mij dat ik op haar moest vertrouwen en dat ik een polisblad zou ontvangen. Uiteindelijk is dit ook goed gekomen. Evengoed vind ik het niet van deze tijd dat er geen bevestiging in de mail gestuurd kon worden. We zijn allemaal mensen en wij kunnen allemaal fouten maken. Maar een bevestiging had veel zorgen uit de lucht gehaald. Want wat als de wijziging toch niet goed doorgekomen was? Dan kon ik deze niet meer wijzigen tot 1 februari as.

Daarom wil ik u vragen om hier in het vervolg rekening mee te houden. Ik zag in het forum dat er al meerdere mensen waren die met dit onzekere moment hebben gezeten.

Verder ben ik benieuwd waarom mijn maandbetaling is teruggestort.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Aanpassen polis. Maandbetaling teruggestort?

1 ANTWOORD

Re: Aanpassen polis. Maandbetaling teruggestort?

Moderator

Hoi @Marije1, top dat je meedenkt over hoe dingen beter kunnen. Je hebt al best een concreet idee over hoe jouw zorgen in elk geval weg genomen kunnen worden. Zou je het leuk vinden om jouw idee te delen in het speciale 'Denk Mee' onderdeel op de community? Hier kunnen andere communityleden namelijk stemmen op jouw idee en eventuele aanvullingen of opmerkingen plaatsen. Ik hoop je idee daar terug te zien!

Ook geef je aan dat je maandbetaling is teruggestort? Ik kan hier moeilijk van aangeven wat de reden is zonder je polis te bekijken. Zou je mij daarom via een prive berichtje je gegevens kunnen toesturen? Ik zou graag je relatienummer, geboortedatum en postcode + huisnummer ontvangen.

Zie je berichtje graag tegemoet.