4-sterren tandartsverzekering

Nieuwkomer

Hallo,

Eind januari heb ik mijn tandartsverzekering verhoogt naar 4 sterren. Ik heb hiervoor mijn polisblad al ontvangen, ook is er al extra premie afgeschreven voor deze verzekering. Nu lees ik dat er normaal gesproken een acceptatieformulier moet worden ingeleverd. Ik vroeg mij af of ik deze nog moet krijgen of dat ik simpelweg al gelijk geaccepteerd ben voor de verzekering? Hebben andere mensens hier ervaring mee?
B.v.d.

4-sterren tandartsverzekering

1 ANTWOORD

Re: 4-sterren tandartsverzekering

Webcare
Webcare

Hallo Cathelein, welkom op ons forum! Leuk dat jij je vraag hier stelt.
Je hoort inderdaad een aantal vragen over jouw gebit te beantwoorden als je de Aanvullend Tand 4 sterren afsluit. Die vragen krijg je direct te zien als je het online via Mijn Zilveren Kruis aanvraagt. Als je het telefonisch hebt geregeld, dan zou mijn collega die vragen gesteld hebben. Als de wijziging al is gebeurd gaan wij niet achteraf alsnog die vragen stellen. Ik ben benieuwd hoe het kan dat jij die vragen niet hebt gekregen. Wil je mij een privébericht sturen (klik op mijn naam en dan op 'Een bericht verzenden') met jouw relatienummer, adres en geboortedatum? Dan kijk ik het na.
Alvast bedankt!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.