18 jarige brief

Nieuwkomer

Als je zoon of dochter bijna 18 jaar wordt ontvang je een informatiebrief van Zilveren Kruis. In deze brief verwijst Zilveren Kruis naar zk.nl/ikword18 en dat je hier ook eventuele aanpassingen kan doorgeven. Ook staat er in de brief dat de Ziezo polis een vaak afgesloten polis is. Wat er niet staat en wat on line ook niet te vinden is, is dat je niet via mijn Zilveren Kruis of zk.nlikword18 de huidige ZilverenKruis polis kan omzetten naar een Ziezo polis.  Deze informatie staat niet in de brief en ook niet online bij zk.nl/ikword18. Het had mij in ieder geval een hoop zoekwerk/irritatie/telefoongesprek met klantenservice geschilt als er duidelijk in de brief of bij zk.nl/ikword18 had gestaan hoe ik de huidige polis kan omzetten naar een ziezo polis. Het blijkt dus dat je dit via de ziezo site moet doen.

18 jarige brief

1 ANTWOORD

Re: 18 jarige brief

Webcare

Dat klopt inderdaad! Erg fijn dat je dit even aan ons doorgeeft. Je kunt inderdaad via zk.nl/premie en ziezo.nl/premie de nieuwe polis afsluiten. Ik ga er melding van maken. Dank voor de tip, Nancy!

Alles wel duidelijk en rond nu? Heb je ook aan de Zorgtoeslag gedacht?

Groetjes, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.