inhuren persoonlijke verzorgster

Voorbijganger

Goedendag

Ik heb een vraag over het inhuren van een persoonlijke verzorgster.

Dit heb ik gedaan middels een informele PV,maar dit ging na korte tijd al fout.

Steeds excusses,andere uren komen dan de vaste uren,enz,enz.

Waar kan je eventueel een geschikte betrouwbare infomele PV inhuren,

waar doen jullie dit.

Ik zoek zelfs een huishoudelijke hulp voor 3 uur pw en een PV voor 7 uur pw,maar

zelfs dit is moeilijk te vinden in purmerend.

Sommige sites vragen 3,50 per uur extra bemiddeling vergoeding??

Dit hoeft van mij dus niet.

Continu een ander persoon hoef ik ook niet,aangezien dit een enorme impact heeft op

mijn dochter.Ze heeft MS,Hemicrania Continua,en al zoveel artsen,ziekenhuizen,

alarmsysteem,zuurstof thuis,Ergo thuis,enz.

Dus er zijn teveel bedrijven,instanties  en artsen in haar leven dat ik er niet nog meer bij hoef.

Is er geen site waar er speciaal voor dit onderwerp personeel is in te huren.

Joan

inhuren persoonlijke verzorgster

4 ANTWOORDEN

Re: inhuren persoonlijke verzorgster

Community Manager

Je loopt tegen een hoop geregel aan, lees ik @joann123. Ik kan me voorstellen dat je daarbij best wat hulp en ervaring van anderen kunt gebruiken. Misschien zijn er mensen op de community die tips hebben. @Eric-W of @tijn63 hebben jullie misschien een tip waar Joan wat aan zou kunnen hebben? Ik neem zelf ook even contact op met een van onze zorgcoaches voor advies. Daar kom ik nog bij je op terug! 

Gast

Het is inderdaad heel lastig om hulp te vinden die bij de persoon past.

U schrijft informele zorg te zoeken. Als dit niet uit de familie beschikbaar of mogelijk is zijn er bedrijven welke informele mantelzorg aanbieden. 

Ik ga er voor het gemak vanuit dat u de beschikking heeft over een pgb. U kunt dan ook kiezen voor formele zorg. (..) Of klopt dit in uw situatie niet.

Ik zelf geef mijn vrouw informele zorg vanuit de pgb welke mijn vrouw ontvangt. Zodoende heb ik geen ervaring met bedrijven welke informele zorg bieden.

Expert

Beste @Joan,

Wat vervelend dat je niet de zorgverleners kunt vinden waar jij behoefte aan hebt. Wij hebben helaas geen lijsten met namen van betrouwbare, informele zorgverleners.

Misschien kunnen de volgende websites je op weg helpen:

www.nationalehulpgids.nl Hierop staan diverse organisaties en zzp-ers die hun diensten aanbieden.  Het is een soort marktplaats voor zorgprofessionals.

Per Saldo De belangenvereniging voor mensen met een pgb.

www.wehelpen.nl Hulp zoeken of aanbieden

Je zou ook nog eens kunnen informeren bij het UWV. Soms hebben zij namen beschikbaar van potentiele zorgverleners.

Huishoudelijke hulp is een voorziening vanuit de WMO. Misschien dat de gemeente je aan namen van zorgverleners kan helpen.

Mocht je interesse hebben om de zorg in natura te krijgen, dan kunnen we je helpen bij het vinden van gecontracteerde thuiszorgorganisaties.

Deze kun je ook vinden op onze website: zorgzoeker. En misschien is onze zilverkorting interessant voor je?

Wil je graag dat we telefonisch met je meedenken, bel ons dan op ons telefoonnnummer: 071 751 00 98, maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 18.00 uur.  

Persoonlijke Zorgcoach

Voorbijganger

Goedendag

bedankt voor jullie antwoorden,er is een indicatie ja,maar de PV die ik hiervoor had ingehuurd voldeed ineens ( na 6 weken al ) niet meer.

Ze kwam die weken,maar daarna wilde ze op tijden komen die haar uitkwamen,dit kan dus niet,omdat wij vaste afspraken hadden gemaakt.

vandaar dat ik een nieuwe zoek voor 7 uur pw.

Ik dacht,mischien is hier ergens wel een betrouwbare site voor om iemand te vinden en in te huren.

nationale hulpgids zie ik wel wat personen in purmerend staan.

zal ik even in verdiepen.bedankt.