Vertraging herindicatie PGB PV

Bezoeker

Goedendag

Er is een herindicatie afgegeven door de wijkverpleegster half juli 2019.

Dit is 1 augustus binnen gekomen bij het Zilveren Kruis

7 september zou ik bericht krijgen,helaas niet gehad,ik belde wel in augustus met het zilveren kruis of 

de verzorging wel door kon gaan i.v.m.de hulp die deze MS patient dringend nodig heeft.

Ik kreeg te horen dat als er geen veranderingen waren in de her indicatie,er geen problemen zouden zijn.

De indicatie is hetzelfde gebleven,dus niets veranderd.

Na de week van de 7e september belde ik om te horen wanneer ik bericht zou ontvangen,dit zou nog een week duren.Na een week wederom geen bericht.Nu zou ik vorige week bericht krijgen,wederom geen bericht.

De onkosten gaan zo al 2 maanden door.

Kunt u mij nu daadwerkelijk meedelen wanneer ik wel bericht krijg.

vriendelijk dank

Vertraging herindicatie PGB PV

4 ANTWOORDEN 4

Re: Vertraging herindicatie PGB PV

Webcare

Goedemorgen joann123,

Ontzettend vervelend en heel bijzonder dat ons bericht hierover zo lang op zich laat wachten. Ik kijk graag voor je na wat de status is en waarom dit zo lang op zich laat wachten.

Kun je mij misschien even een privébericht sturen met je relatienummer, geboortedatum en postcode/huisnr? Dan kan ik de polis er even bijpakken. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Bezoeker

helaas wederom een loze belofte,post is al geweest,geen brief zilveren kruis.

Bezoeker

wederom geen brief vandaag,de rekeningen lopen al op vanaf 1 augustus.

Webcare

Dag Joann,

Ik begrijp je frustratie, zeker omdat je al zo lang wacht. In mijn bericht dat ik aan je stuurde heb ik aangegeven dat je vandaag of begin volgende week de brief zal ontvangen.

Hoe vervelend ik het ook vind dat het zo lang duurt, ik wil je vragen nog heel even geduld te hebben.

Groeten,

Bas