Thuiszorg op ander adres dan thuis

Uitblinker

hoi,

even een vraagje voor een kennis.

is het mogelijk om thuiszorg te krijgen na een operatie op een plek anders dan het eigen huisadres??

op het adres van de niet samenwonende partner.

hetzelfde geldt voor taxivervoer vanaf dat adres naar AvL ziekenhuis ivm bestraling?
herstel op het eigen woonadres is in principe niet goed mogelijk in de eerste fase na de operatie, 

gebrek aan mantelzorg terwijl dat wel aanwezig kan zijn op adres van partner.

vriendelijk groet mike

Thuiszorg op ander adres dan thuis

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: thuiszorg op ander adres dan thuis

Expert

Het is mogelijk om thuiszorg te krijgen na een operatie op een plek anders dan het eigen huisadres. Jouw kennis kan dus overal in Nederland gebruikmaken van wijkverpleging. Zij bieden hulp bij persoonlijke verzorging en/of verpleging. In de Zorgzoeker staat de wijkverpleging waarmee wij afspraken hebben gemaakt. Je kunt hiervoor zoeken op 'Wijkverpleegkundige zorg'.

In onze online vergoedingenoverzicht kun je nalezen wat de voorwaarden zijn en wat de vergoeding is voor 'Verpleging en verzorging in uw eigen omgeving'. Op onze pagina 'Wijkverpleging aan huis' vertellen we meer over verpleging en verzorging thuis.

Voor het vervoer kan jouw kennis het beste contact opnemen met de vervoerslijn. Ook staat er het een en ander toegelicht bij de vergoeding Zittend ziekenvervoer op de website. En misschien staat er relevantie informatie op onze pagina 'Krijg ik reiskosten vergoed?'

Heb je verder nog vragen? Dan help ik of een van mijn collega Zorgcoaches je graag verder. Neem gerust contact met ons op. Wij kunnen helpen bij het regelen van zorg.

Zorgcoach Zilveren Kruis