PGB afwijzing ivm belangenverstrengeling.

Bekend gezicht
Probleem is opgelost.
Ik dacht nog dat ik een fout had gemaakt maar nee ze zijn echt zo dom
Ik krijg er echt de ...... van
Wederom in het gelijk gesteld en nu wachten tot het is rechtgezet.

PGB afwijzing ivm belangenverstrengeling.

6 ANTWOORDEN 6

Re: PGB afwijzing ivm belangenverstrengeling.

Fanatiekeling

Hiertegen in bezwaar gaan. 

Groet, Feina.

Bekend gezicht
Zie bijgewerk bericht.

Community Manager

@Eric-W Eric, goedemiddag! Het is een lange tijd geleden dat wij elkaar hebben gesproken. Ik lees in je post dat er een afwijzing was van je PGB? En dat dit na contact met ons toch is teruggedraaid? Ik kan je originele bericht niet lezen helaas maar de titel en je aangepaste post maken een hoop duidelijk.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het heel erg vervelend vind dat dit zo mis gaat. Kost toch een hoop tijd en energie voor jou, nog los van de zorgen die het met zich meebrengt en de frustratie. Is er nog iets wat ik voor je kan doen? 

Bekend gezicht

Hoi Michelle,

Het is idd een poosje geleden.

Het is al weer een week geleden dat ik contact heb gehad met de afdeling pgb welke besefte dat de beoordeling/afwijzing ten onrechte is. De indicatie zou met de met voorrang behandeld worden. De afwijzing had ik binnen 5 dagen binnen. Helaas heb ik van de toekenning tot op heden niets vernomen. Hierdoor kunnen wij ook niet declareren en dus een (voorlopig) gat in de inkomsten.

Community Manager

Hoi Eric, ik heb mijn collega @Michiel88  gevraagd na te vragen hoe het ervoor staat met de aanvraag. Hij of ik komen bij je terug, als het nodig is sturen we je een prive berichtje! 

Bekend gezicht
Dankjewel.