Herindicatie

Voorbijganger
11 april een herindicatie aangevraagd en nu op 19 juni nogsteeds geen brief ontvangen over de beschikking

Herindicatie

9 ANTWOORDEN

Re: Herindicatie

Fanatiekeling

1. Schrijf een klacht naar ZK. Misschien is jouw aanvraag kwijtgeraakt? 

2. Bel de NZA en vraag om informatie. 

3. Zet je klacht op Klachtenkompas.

Groet, Feina.

Voorbijganger
Nee hij is er heb ik al gecontroleerd maar ze sturen de beschikking op de vraag is wanneer want vindt t wel erg lang duren ... onder tussen kan je je zorgverleners niet uit betalen terwijl er wordt gezegd budget is beschikbaar vanaf 8 juni ga je declareren wordt t iedere keer afgewezen ... wordt je toch doodmoe van

Fanatiekeling

Dan wordt het toch tijd voor een schriftelijke klacht over de te lange wachttijd op een beschikking PGB? En het is ook zinnig om een kopie aan de NZA , de Nederlandse zorgautoriteit, te sturen. 

Groet, Feina.

Webcare

Goedemorgen Carin11jer,

Vervelend dat je zo lang op een antwoord wacht! Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is.

Wil je mij in een prive bericht je relatienummer, geboortedatum en postcode/huisnummer sturen?

Ik hoor graag van je, groetjes Laura

Voorbijganger
Weet je wat de afhandeling termijn van een pgb indicatie is we hebben vorige jaar al pgb gehad en dat ging prima ... maar de verlening is heel slecht

Webcare

Hoi Carin11jer, 

Lastig voor je dat de verlening zo stroef verloopt. 

Ik kijk graag voor je na hoe lang dit nog gaat duren. Heb je voor mij in een privebericht je relatienummer, postcode en geboortedatum? Dan zoek ik je polis erbij om te kijken hoe lang het nog gaat duren. 

Groeten Andrea

Voorbijganger
Hoe doe ik dat privé sturen

Webcare

Ik heb je bericht binnen gekregen!

Bedankt,

Groeten Andrea

Voorbijganger

@Carin11jer En hoe is het afgelopen? 😉