Declareren PGB

Bezoeker

Goeden dag

Ik heb een nota ingedient voor sept en okt 2018,nu word alleen okt vergoed?

Waarom word sept niet vergoed.

De indicatie is vanaf 9 sept 2018 met terugwerkende kracht,deze dame is vanaf augustus al begonnen te werken,dat ze pas vanaf 9 sept krijgt accepteerd ze dan maar.

Maar zelfs dat word niet vergoed.Ik begrijp dit niet want ik had zelf Zilveren Kruis gebeld om te vragen of ze al kon blijven werken,en Zilveren Kruis kwam met de mededeling ja hoor,vanaf 9 september.

Waarom is de declaratie dan geweigerd vanaf 9 september tot 30 september,ik begrijp het niet.

joann

Declareren PGB

2 ANTWOORDEN 2

Re: Declareren PGB

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Welkom op de community @joann123.

Wat vervelend dat niet duidelijk is waarom je niet de hele declaratie vergoed krijgt. Misschien kan ik je helpen.

Wil je mij jouw gegevens en relatienummer sturen in een privébericht? Je stuurt mij een privébericht door naast mijn foto op mijn naam te klikken. Je ziet dan in het volgende scherm een roze button met daarin 'Een bericht verzenden'. Daar kun je op klikken. En mij een persoonlijk bericht sturen. Als ik jouw gegevens heb, kan ik navragen bij mijn collega's wat de reden is dat niet alles betaald is.

Re: Declareren PGB

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Je liet me via een privébericht weten dat de declaratie toch is goedgekeurd, @joann123. Ik ga er daarom vanuit dat je het geld inmiddels hebt gekregen. Als je nog vragen hebt, laat het me dan even weten. Ik help je graag.