Declaratie afgehandeld maar nog niet uitbetaald.

Vaste bezoeker

Beste Community

Mijn vader heeft declaratie ingediend voor de maand december op zijn mijn zilverenkruis is die afgehandeld maar er is nog geen uitbetaling voor zijn pgb zorg?

Graag hoor ik van u

Mvg

• Persoonsgebonden budget (PGB)

Declaratie afgehandeld maar nog niet uitbetaald.

3 ANTWOORDEN

Re: Declaratie pgb afgehandeld maar nog niet uitbetaald.

Medewerker

Hallo @Ikram00,

Voor de uitbetaling sturen we ook een declaratieoverzicht. Heeft hij deze wel ontvangen?

Helaas kan ik niet te gedetailleerd op de polis van je vader ingaan, tenzij je gemachtigd bent. Wel zou ik even kunnen kijken of alles goed gaat. Zou ik het relatienummer en geboortedatum van je vader in een privébericht mogen ontvangen?

ingediende declaratie

Nieuwkomer

Goede morgen,

Als ik met mijn digiD inlog zie ik dat mijn declaratie verwerkt is en dat er een vergoeding aan mij is overgemaakt. Ik kan de vergoeding evenwel niet op mijn rekeningen vinden. Kunt u mij melden wanneer en naar welke rekening de vergoeding is overgemaakt.

Het betreft een rekening van in totaal 49,49 en de vergoeding is iets meer dan 43,00 (uit mijn hoofd).

mvg Hella Moerman

Re: ingediende declaratie

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hi Hella, nadat de nota is afgehandeld duurt het nog een aantal dagen voor de rekening wordt uitbetaald. Om een precieze datum te krijgen zou ik je polis moeten checken. mag ik dan in privé bericht je relatienummer en geboortedatum? Dan ga ik het voor je na.

Een privé bericht stuur je door op mijn naam/avatar te klikken, naar mijn profiel te gaan en boven de knop "Jeppe als vriend toevoegen" te kiezen voor de knop privé bericht sturen.