kan geen betalingsregeling aanvragen op mijn zilveren kruis

Voorbijganger

Hoi, ik probeer een betalingsregeling aan te vragen op mijn zilveren kruis voor een eigen risico betaling maar dat lukt me niet. Als ik kijk op mijn financiele overzicht dan zie ik het bedrag niet staan onder zorgkosten. Ik kan zo te zien wel een betalingsregeling aanvragen voor mijn premie maar dat is niet wat ik wil doen. wat nu?

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

kan geen betalingsregeling aanvragen op mijn zilveren kruis

4 ANTWOORDEN

Re: kan geen betalingsregeling aanvragen op mijn zilveren kruis

Bewerkt 
Uitblinker

@ibi,

Als je naar "mijn Zilverenkruis" gaat, inloggen met DigiD, 

kom je bij jouw overzicht, dan onderaan op "mijn eigen risico" klikken 

daar krijg je dan een link te zien via welke je de gespreide betaling van het eigen risico aan kunt vragen

Groet mike 

Webcare

Hey @ibi,

Ik ben nog even nieuwsgierig, is het gelukt met de uitleg van diadino24?

Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan gerust weten.

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Voorbijganger

Het was helaas niet gelukt omdat het ging om een betaling van mijn eigen risico over 2015. Omdat het om 2015 ging was het niet mogelijk om de betalingsregelen online aan te vragen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en een medewerker heeft het voor mij in orde gemaakt. Maar misschien kan jij het escaleren naar de IT afdeling zodat men hier een definitief oplossing voor kan ontwikkelen?

gr,

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Dat is inderdaad minder Ibi. Normaliter moet het kunnen als het bedrag nog openstaat. Heb jij hier een oplossing voor? Wie weet heb jij de gouden tip, laat het ons dan weten via zk.nl/denkmee. Anders maak ik er sowieso een melding van. Gr. Kawtar 

Ben je blij met het antwoord wat ik of een ander communitylid heeft gegeven? Accepteer deze dan als oplossing.