Zorg en therapie centrum Wittelte

Starter

Mijn vriendin en ik verblijven bijna een jaar bij het zorg en therapie centrum Wittelte, wij zijn daar erg tevreden over!

Maar nu drijgt dit zorg kantoor roet in het eten te gooien, ze hebben de geldkraan dicht gedraaid!

En dit is onterecht daar zijn wij echt niet gerust over, want wij vinden deze manier van handelen niet goed.

Ons werd niets gevraagt alleen maar ex clienten die tussen 2010 en 2015 er zijn geweest, maar wij werden genegeerd, terwijl dit zorgcentrum voor ons alles heeft gedaan zelfs een woning geregeld.

Ik vind dat de directie van het zorg en therapie voor een  goede beloning in aanmerking moet komen, zelfs eventueel ridder in de rangorde van oranje nassau, en die geldkraan moet weer open anders schakel ik Dommerhold advocaten te Zwolle in.

Ik wil dat het zorg en therapie centrum wittelte open blijft en ik zal er alles aan doen om dit voor elkaar te krijgen, want dit is voor ons de beste zorg, ik laat dit niet afpakken van ons, zelfs ben ik erg te vreden met onze dag besteding.

Ik ga echt stappen ondernemen zodat het zorg en therapie centrum wittelte open blijft eventueel via de media, en ik heb geen goed woord over voor het zorg kantoor!

DUS BLIJF VAN ONS THUIS AF! WIJ ZIJN MENSEN EN GEEN NUMMER! WIJ STAAN PAL ACHTER HET HELE TEAM WITTELTE!

Zorg en therapie centrum Wittelte

4 ANTWOORDEN

Re: Zorg en therapie cetrum Wittelte

Moderator

Hoi @Edvos,

Als ik jullie reactie zo lees, dan merk ik dat jullie echt tevreden zijn met de zorg die jullie krijgen. Jullie zitten op jullie plek en hebben een fijn thuis gevonden, dat is zeker wat waard! Ik kan me goed voorstellen dat dit nieuws daardoor extra hard aankomt. 

Het klopt dat we de contracten stoppen met Zorgcentrum Wittelte. We hebben de afgelopen maanden het zorgcentrum onderzocht. Daarbij zijn zorgdossiers en zorgdeclaraties onder de loep genomen. 

Ik hoop dat jullie dat fijne thuis gevoel weer kunnen terugvinden, maar dan via een andere instelling. Belangrijk voor ons is dat jullie en alle andere verzekerden kwalitatief goede en veilige zorg krijgen. Er zijn dan ook afspraken gemaakt met andere zorgaanbieders om de zorg voor cliënten van Wittelte over te nemen.

Ook jullie zorg moet door blijven gaan! 

Als jullie hier graag (verder) over in gesprek willen, dan kan dat natuurlijk! Stuur dan even een privébericht met je of jullie relatienummer en telefoonnummer. 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Zorg en therapie centrum Wittelte

Starter

Ik ga er nu alles aan doen om mijn eigen bijdrage tegen te houden!

Ik ben nu echt boos, jullie negeren ons gewoon, wij willen geen andere zorg aanbieders!

Wij betalen ervoor dus wij bepalen!

Dus dit word echt actie, net als de actie met de boeren!

Wat wij willen telt, en wij willen Zhet zorg en therapie centrum Wittelte!

Nieuwkomer
Het Zorgcentrum onderzocht Zilveren Kruis? In ieder centrum zitten weleens patiënten die wel willen, maar niet kunnen, maar jullie hebben het wel eens even onderzocht! Grinnik.... Jullie kunnen jullie eigen cliënten administratief niet eens op orde houden en smijten de boel door elkaar met mensen die géén polis bij jullie hebben. Heb met jullie onnodig te maken gehad toevallig rond dezelfde tijd dat het Zorgcentrum "failliet" ging met het verschil dat het ons een bosje bloemen opleverde als excuus voor de gemaakte fouten.
Ach weet je, het zal mij niets verbazen als de farmacie hier uiteindelijk weer achter zit. Grote maffiabende!
Sterkte met jullie Zijn en onthoudt, dat het licht altijd sterker is dan het donker!

Community Manager

@LilianEilerstenHage Hoi Lilian, dat er fouten zijn gemaakt vinden we heel vervelend. Dat staat wel los van de keuze om het Zorgcentrum Wittelte niet langer te contracteren. Hebben de fouten die wij hebben gemaakt te maken met het zorgcentrum of is het toeval dat deze twee zaken tegelijkertijd plaats vonden?