Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wordt ontharing rug vergoed

Bewerkt 
Nieuwkomer

Ik heb erg last van overbeharing op mijn rug. Ik denk aan laser-behandeling, maar dat is vreselijk duur en alleen weggelegd voor mensen met hogere inkomens, vrees ik. Ik heb al in de vergoedingstabel gekeken (ben 3 sterren verzekerd), maar daar komt rug-ontharing niet voor. Is er geen andere mogelijkheid om een vergoeding te krijhgen voor laser-therapie, het is voor mij echt een groot probleem.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wordt ontharing rug vergoed

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Wordt ontharing rug vergoed

Webcare
Hallo PeterPlatypus, welkom op het forum.
Goed dat je navraagt wat er mogelijk is, als dit een groot probleem voor jou is. Je hebt het goed gelezen, er is geen vergoeding voor rug-ontharing. Volgens de voorwaarden is er vergoeding voor huidverzorging voor ernstige gezichtsbeharing voor vrouwen in het gezicht en hals. Er is geen andere mogelijkheid voor vergoeding.
Het is een hele dure behandeling, zoals je zelf al zegt. Ik hoop dat andere forumleden misschien tips voor je hebben waar je wel mee geholpen bent.

Ik verplaats je vraag naar het forum voorwaarden en vergoedingen, daar kun je de vraag teruglezen.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.