Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Wordt de EHBO herhalingscursus ook vergoed?

Bewerkt 
Nieuwkomer

Een EHBO cursus wordt soms vergoed, maar geldt dat ook voor de jaarlijkse herhalingslessen, dus voor de contributie voor de EHBO vereniging?

En zo ja, kan ik dan de nota over de lessen die ik in 2015 heb gevolgd declareren in 2016? (die nota ontvang ik pas in 2016)

En zo ja, maakt het dan nog uiot of ik in 2016 eventueel een pakket heb waarin het niet wordt vergoed of zelfs bij een andere zorgverzekeraar ben verzekerd?

Gr. Anita

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Wordt de EHBO herhalingscursus ook vergoed?

1 ANTWOORD

Re: Wordt de EHBO herhalingscursus ook vergoed?

Bewerkt 
Webcare

Hoi Anita,

Wij vergoeden een EHBO cursus (jeugd)cursus (en vervolg/herhaalcursus) die opleidt tot het diploma 'Eerste hulp'. De datum waarop je de lessen hebt gevolgd is leidend voor de nota. Dus als er op de nota staat: lessen van 1 juli 2015 t/m 30 december 2015, vergoeden wij volgens het pakket dat je had in 2015. Dus als dat blijkt uit de nota, maakt het niet uit welk pakket jij hebt in 2016. Zelfs als je dan bij een andere zorgverzekeraar verzekerd bent, wat natuurlijk een hele slechte keuze zou zijnSmiley Knipoog.

De behandeldatum/cursusdatum is dus leidend.

Weet je zo voldoende Anita?

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.