Waarom krijg je alleen vergoeding van een pedicure als je een reumatische of diabetische voet hebt.

Vaste bezoeker

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb dystrofie en ik moet om mijn teennagels te laten verzorgen naar een pedicure.

Vaak krijg ik te horen dat je de pedicure alleen vergoed krijgt bij een reumatische/diabetische voet hebt terwijl ik met mijn dystrofie ook erg moet uitkijken voor wondjes en ingroeiende teennagels. Als ik wondjes of ingegroeide teennagels heb dan kan mijn ziekte uitbreiden. Ik ben volledig afgekeurd en dan is een pedicure erg duur.

Miranda

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waarom krijg je alleen vergoeding van een pedicure als je een reumatische of diabetische voet hebt.

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Waarom krijg je alleen vergoeding van een pedicure als je een reumatische of diabetische voet...

Webcare

Goedemiddag Ninn,

Vanaf Aanvullend 3 is er vergoeding voor pedicurezorg bij een medische voet. Hieronder valt vergoeding bij: "sudeckse dystrofie/posttraumatische dystrofie (pijn na operatie of wond)". Het vergoedingsartikel met alle aandoeningen vind je hier. 

Weet je zo voldoende?

Groetjes, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Re: Waarom krijg je alleen vergoeding van een pedicure als je een reumatische of diabetische voet...

Vaste bezoeker

Ja ik weet voor nu even voldoende.

Ik hoop dat ik hiermee ook andere mensen met crps geholpen heb.

Hartstike bedankt.

Miranda.

Bewerkt 
Moderator

Fijn dat je voldoende weet, Miranda. Ik hoop dat andere lezers inderdaad ook geholpen zijn met deze informatie.