Vergoeding niet ontvangen

Voorbijganger

Hallo,

Al 3 dagen probeer ik iemand van de financiele afdeling te spreken, om achter te halen waar mijn te ontvangen bedrag van 83,56 blijft. Een half uur geleden heb ik iemand aan de lijn gehad en werd ik in de wacht gezet om uit te zoeken waarom het bedrag nog niet is verstuurd op mijn rekening. Na een poosje werd er ineens opgehangen op mijn gezicht. Dit vind ik niet normaal en van enige klantbelang kan er niet gesproken worden!!! Ik ben hierna ook niet teruggebeld, wat het nog erger maakt..

Ik hoor graag waar het bedrag blijft.

Halime Ergun-Yucedag

Vergoeding niet ontvangen

4 ANTWOORDEN

Re: Vergoeding niet ontvangen

Moderator

@Halime  Wat vervelend dat je het bedrag niet hebt gekregen. En dan wordt er ook nog eens opgehangen. Dat lijkt me niet de bedoeling! Ik wil graag voor je uitzoeken wat er nu precies aan de hand is. Hiervoor heb ik wel je gegevens nodig. Zou je je relatienummer en geboortedatum willen sturen in een privébericht? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Hi,

Een half uur geleden heb ik het verzonden.

gr,

Halime

Moderator

@Halime Klopt! Ik heb je berichtje gezien.

Mijn collega is dit voor je gaan uitzoeken. Als het goed is heb je van hem een privébericht ontvangen hierover.

Kom je er zo uit? 

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!  

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Voorbijganger

Hallo Eva,

Ja hoor, dank.

gr,

Halime