Vergoeding diëtist in groepsbijeenkomsten

Nieuwkomer

Hallo ,

Weten&eten heeft een programma ' over-gewicht en afvallen' voor 6 maanden lang 10 groepsbijeenkomsten met een diëtist voor éénmalig bedrag van €150. Ik wil graag met het programma meedoen en ik wil graag weten of dit wel vergoed werdt of niet?
Alvast bedankt.
Nawaar

Vergoeding diëtist in groepsbijeenkomsten

1 ANTWOORD

Re: Diëtist in groepsbijeenkomsten

Medewerker

Goedemorgen Nawaar,

Leuk dat je je vraag via onze community stelt! Wij vergoeden 3 uur dieetadvisering om medische redenen uit de basisverzekering. Het eigen risico is hierop wel van toepassing. Heb je Aanvullend 4? Dan vergoeden wij nog eens 2 uur extra. Op deze 2 uur is geen eigen risico van toepassing. Meer info over deze vergoeding vind je hier.

Wij vergoeden ook groepsbijeenkomsten, maar alleen bij een gecontracteerde diëtist(e). Je vindt de gecontracteerde partijen in onze zorgzoeker.

De Vierstroom (waar Weten&eten onder valt) is gecontracteerd. Je kunt hier dus terecht. Voor deze zorgverlener is geen verklaring van de huisarts nodig, tenzij de behandeling plaatsvindt op een schoollocatie.

Is mijn antwoord zo duidelijk voor je Nawaar?

Groetjes, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.