Machtiging vervoerslijn

Nieuwkomer

Ik leef alleen ,moet komende maanden afspraken maken met de vervoerslijn om naar het antoni van leeuwenhoek ziekenhuis te gaan voor oa controle en scan keelkanker .

Ik kan moeilijk praten ,heb niemand die voor mij zou kunnen bellen ,heb gezocht naar een manier om dit met email !!?? te doen .

Is er iemand bij achmea die een email adres weet van de vervoerslijn ??.

Dank ,

• Leven met kanker
  • Vervoer

Machtiging vervoerslijn

4 ANTWOORDEN

Re: machtiging vervoerslijn

Fanatiekeling

Ja , heel vreemd dat er geen chat of email-optie is. Ik heb gezocht, maar heb ook niets kunnen vinden. Zal ik ze eens bellen en dit vragen aan hen? Ik begrijp dat u het zo snel mogelijk geregeld wil hebben.

PS ik ben niet van Zilveren Kruis

Ik heb zojuist de Vervoerslijn 07113654154 gesproken. Zij geven aan dat het ook via de chat kan. U moet uw chat dan openen met de vraag dat u iemand van de vervoerslijn nodig heeft. Daarna vraagt u direct om een kopie van het chatgesprek. En u kunt ook verzoeken om de afgegeven machtiging per email op te sturen. 

Email via het webformulier zou pas mogelijk na 22:00 uur 's avonds zijn. ( persoonlijk vind ik dit belachelijk!) 

Weet u hoe u kunt chatten? Zo niet, dan voeg ik nog een schermafbeelding bij van de " chatknop" op de website. 

Groet, Feina.

Medewerker

Hey @agidee,

De kans dat het lukt via de chat is vrij klein. Overigens héél attent van jou @Feina dat je hier meteen achteraan gegaan bent! Dat doet mij echt goed om te lezen! Echter is via de chat de kans minimaal dat je iemand treft van de vervoerslijn. Ik zit even te denken hoe dit opgelost kan worden. Wellicht is het handig dat je mij je relatienummer en geboortedatum in een privébericht stuurt. Ik wil graag even voor je opzoek naar een directe oplossing voor jouw situatie. Vervolgens lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat we dit probleem moeten gaan oplossen, naast jou zullen er ook anderen zijn die hier tegenaan lopen. 

Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken, vervolgens zie je aan de rechterkant in het beeldscherm de mogelijkheid om mij een privébericht te sturen. Ik hoor graag van je en help je hier graag mee verder! 

Groetjes, 

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.

Fanatiekeling

@Aaron de Haas "Echter is via de chat de kans minimaal dat je iemand treft van de vervoerslijn. " 

Deze mogelijkheid werd mij door de persoon van de vervoerslijn gesuggereerd!

Groet, Feina.

Medewerker

@Feina, aan de hand van jouw antwoord ben ik ook gaan informeren wat de werkwijze is. Dit heb ik gedaan bij onze afdeling die bepaalt welke medewerkers er op welke werkstroom worden ingezet. Er zijn namelijk enkele medewerkers die bevoegd zijn om een vervoersmachtiging af te geven. Deze medewerkers worden zowel ingezet in de telefoon als in de chat. Deze groep is echter klein. Jij hebt net toevallig iemand gesproken die beide doet en spreekt uit eigen ervaring. Echter is het zo dat er vaak geen aanwezige zijn in de chat die een dergelijke machtiging kunnen afgeven. Ook is er geen onderscheid gemaakt wie deze bevoegdheid heeft onder de chat medewerkers. Kortom een gesprek "doorverbinden" via de chat is dan ook niet mogelijk. En bij het openen van een chat wordt een random medewerker aangewezen. 

Wat ik kan doen via de community is één van deze medewerkers erbij, zodat dit gesprek via de community of andere wijze gevoerd wordt. Natuurlijk komt ook bij mij de vraag op, waar om het zo lastig voor verzekerden die niet kunnen bellen. Die vraag kan ik niet beantwoorden, maar zal ik intern wel uitzetten.

Vind je een bericht leuk en wil je graag je waardering geven? Dit kan door op de Like button te klikken onderaan het bericht.