Indicatie aangepast wijkverpleging

Nieuwkomer
Beste,

Ik ben wijkverpleegkundige en zit al een tijdje in de clinch met indicatiestellingen waarmee zilveren kruis zich inhoudelijk bemoeit. Elke indicatiestelling moet ik tig keer verantwoorden en toelichten. Als druppel hoor ik net van een client dat mijn indicatiestelling die ik voor hem heb gedaan is aangepast zonder mijn goedkeuring! Dus zilveren kruis heeft de indicatie gesteld, en niet de wijkvlp. Volgens mij mag dit helemaal niet. Als ik bel met deze klacht, dan word ik niet doorverbonden maar doodleuk verwezen naar klachten pagina. Waarom moet ik als zorgprofessional naar clienten, als jullie schijnbaar (zonder client ook nog eens gezien te hebben) een indicatie kunnen stellen?

Indicatie aangepast wijkverpleging

1 ANTWOORD

Re: Indicatie aangepast wijkverpleging

Moderator

Hoi @Ley

Wat vervelend om te horen dat je niet verder komt met je klacht! Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt hoe dit nu zit. 

Nu ben ik niet helemaal thuis in deze inhoud om je hier meteen een reactie op te kunnen geven. Maar het is voor mij wel belangrijk dat je je gehoord voelt en antwoord en reactie krijgt op je klachten en vragen. Daarom heb ik contact gezocht met mijn collega. Ze zou graag verder met je in gesprek gaan en wil je met alle plezier terugbellen. Zodat er even goed gekeken kan worden naar de situatie. 

Zou je mij daarom je contactgegevens willen sturen in een privébericht? 

Uiteraard kunnen we daarna ook een terugkoppeling geven in dit topic. Zodat andere mensen ook weten hoe het verder is afgelopen! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.