EHBO nota

Nieuwkomer

Hallo,

Vorige week heb ik een EHBO cursus gevolgd, deze had ik via de site van de Rode Kruis geboekt. Alleen nu heb ik een nota gekregen van een andere organisatie (4kids) en deze wil de zilveren kruis niet vergoeden. Maar mijn cursus werd wel door een medewerker van de Rode Kruis gegeven, en daar heb ik ook een certificaat van. Is er niet een andere manier waarop ik een vergoeding kan krijgen? 

Bedankt.

Mvg,

Sophie 

EHBO nota

1 ANTWOORD

Re: EHBO nota

Webcare

Goedemiddag Sophie,
Wij vergoeden een EHBO-cursus als preventieve cursus vanaf de Aanvullend 2 sterren. Het moet gaan om een EHBO curusus die opleidt tot het diploma 'Eerste Hulp' van het Oranje Kruis of het Rode Kruis.

De cursus moet worden gegeven door het Rode Kruis, een plaatselijke EHBO-vereniging of bij Livis als het om een online cursus gaat. Onderaan mijn bericht staat een linkje naar de vergoedingspagina.

Ik zou graag even met je mee willen kijken naar de nota die jij hebt ingediend. Kan je mij een privéberichtje sturen met je relatienummer, geboortedatum en postcode?

Groetjes,
Bart

https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/Paginas/Preventieve-cursussen.aspx