Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Digitaal declaratie zittend vervoer invullen en indienen

Voorbijganger

Door een aantal beperkingen ben ik niet in staat het huidige declaratie formulier zittend vervoer in te vullen. Ik zal een oplossing digitaal moeten zoeken omdat Zilveren Kruis mijn huidige zelf ontworpen formulier niet meer accepteerd. Dit ontwerp was jaren geleden al goedgekeurd door Zilveren Kruis.

Ik weet dat er wel een mogelijkheid is om een declaratie formulier te downloaden echter die kan ik niet met de computer invullen.

Wie weet een oplossing ?

Groet,

Bert

• Vervoer
  • Zilveren Kruis Online

Digitaal declaratie zittend vervoer invullen en indienen

6 ANTWOORDEN

Re: Digitaal declaratie zittend vervoer invullen en indienen

Geregelde bezoeker

Lukt dat ook niet via Adobe Reader via Invullen en onderteken? Dat werkt bij mij wel. (Ik kan niet schrijven wegens een spierziekte.)

Moderator

@Meteonoord Ben je er met het antwoord van @Nicole75 uitgekomen? Of kan ik je misschien nog ergens mee helpen?

Voorbijganger

Ik wacht nog op een reactie op mijn aangetekend schrijven aan Zilveren Kruis.

Medewerker

@Meteonoord, dan zul je daar spoedig antwoord op krijgen. Het declaratieformulier kun je overigens online invullen. Wanneer je het document openend kun je gelijk de velden invullen. Bij handtekening kun je dan je naam zetten, dat is voldoende.

Digitaal declareren ( zittend vervoer )

Voorbijganger

Hoe kan ik digitaal een declaratieformulier invullen ?

Ik heb het formulier gedownload en kreeg een PDF formulier. Hoe kan ik deze invullen ? Is hier een uitleg van ?

Re: Digitaal declareren ( zittend vervoer )

Moderator

@Meteonoord Ik heb je nieuwe post in dit topic gezet. Aangezien dit over hetzelfde gaat. Is het niet gelukt aan de hand van de tips van mijn collega's? 

Via onze website kan je een PDF bestand downloaden. Dit is het declaratieformulier. Hier kan je je declaraties op invullen. Hiervoor heb je wel Adobe Reader nodig, zoals @Nicole75 een tijd geleden heeft aangegeven. Heb je dit programma? Kijk anders eens op deze pagina van Adobe Acrobat Reader. Hier kan je hem downloaden.

Je vraagt hoe je het formulier precies moet invullen. Wanneer je het bestand open hebt, kan je met je muis op de verschillende invulvakjes en balkjes klikken. Vervolgens kan je hier je informatie invullen.
Wil je mee weten? Lees ook even de uitleg op de website van Adobe.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.