Declaratie inzien

Geregelde bezoeker

Beste,

Zojuist heb ik een declaratie ingediend, ik kan hem alleen nergens meer terug vinden in jullie systeem.

Wat doe ik fout.

mvg

Arjan Bokhorst

Declaratie inzien

OPGELOST
7 ANTWOORDEN

Re: Declaratie inzien

Webcare
Webcare

Goedemorgen Arjan,
Als het goed is heb je een bevestiging gezien in je scherm toen je de declaratie indiende. Je ziet de declaratie terug bij de declaraties op Mijn Zilveren Kruis zodra het is verwerkt. In de meeste gevallen is dat binnen 3 werkdagen.

Is het zo duidelijk voor je?
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Geregelde bezoeker

Kim,

Bedankt voor je antwoordt, ik had graag willen zien welke declaraties ik allemaal handmatig heb ingestuurd. 

Nu voelt het alsof ik het in een zwart gat stop en ik maar elke dag moet kijken of hij is verwerkt.

De declaratie is inmiddels verwerkt, maar deze heb ik wel 3 keer moeten invoeren, waarvan er nu 2 dubbele instaan en de andere is nergens terug te vinden.

Ik zou het een verbeter punt vinden wanneer je duidelijk kunt zien,

U hebt deze bijlage ingediend (klik voor de bijlage) en de status is: aangemeld, nog niet verwerkt, actief, in verwerking, afgehandeld. Waarna je hem vervolgens kunt terug vinden in je declaratie overzicht.

Webcare
Webcare

Bedankt voor het delen van je goede ideeën Arjan!
Binnenkort komt er een hele nieuwe app. De nieuwe app is gekoppeld aan Mijn Zilveren Kruis. Je ziet de ingestuurde declaraties dan staan met de status erbij. Dat is volgens mij wat jij bedoelde toch?

Als je nog andere ideeën hebt voor onze app, dan kan je die hier delen. Via dat topic houden wij je op de hoogte van de ontwikkelingen van de nieuwe app.
Nogmaals bedankt voor je input!
Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Fanatiekeling

Ik ben het met Arjan eens: je moet de eigen declaraties kunnen zien, en wel direct.

Groet, Feina.

Geregelde bezoeker

Kim,

Dat is inderdaad de oplossing.

Nu heb ik geen zin in Apps die ik 1x in het kwartaal gebruik op mijn telefoon (of nog minder).

En verwacht dat meer mensen dat hebben.

Ik neem dus ook aan dat dit ook gewoon word doorgevoerd in jullie webbased systeem wat gewoon te bereiken is zonder gebruik te maken van de App?

mvg

Arjan

Moderator

Ik ga even navragen wat je straks van je zelf ingediende nota's in Mijn Zilveren Kruis kunt terugzien en wat via de vernieuwde app @Abokhorst. Ik kom er volgende week op terug! 

Moderator

De app en Mijn Zilveren Kruis gaat straks dezelfde informatie bevatten @Abokhorst. Als je een foto hebt gemaakt van een nota dan kun je die zowel in de app als in Mijn Zilveren Kruis terug vinden. De oplevering van deze optie verwachten wij later dit jaar.

In de eerste oplevering van de app komen deze mogelijkheden:

1. Inloggen
2. Dashboard met het overzicht inclusief eigen risico) Maar nog zonder het middenblok voor declaraties  en financiële informatie. Deze volgen later.
3. Overzicht zorgverzekeringen (bestaande uit overzichtspagina + detailpagina per verzekerde)
4. Declaratie indienen
5. Zorgkostenoverzicht
6. Instellingen wijzigen
a. Pincode
b. Voorkeur (touch-id of pincode)
7. Uitloggen

Later dit jaar volgen nog meer mogelijkheden in de app. Waardoor de app steeds meer aansluit aan de ingelogde situatie in Mijn Zilveren Kruis. Dan wordt het gebruik van de app misschien ook voor jou aantrekkelijker?