Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Declaratie contributie sportschool (2015)

Voorbijganger

Al een aantal keren heb ik gezocht naar een mogelijkheid om de declaratie te doen voor de contributie van de sportschool, maar iedere keer kom ik op de pagina om in te loggen met digid om te zien wat ik vergoed krijg. Echter blijf ik daar steed op terug komen na het inloggen met digid. 

Weet iemand hoe ik deze declaratie kan indienen en wat ik hiervoor mee moet sturen? 

Alvast bedankt!

Casper

Declaratie contributie sportschool (2015)

7 ANTWOORDEN

Re: Declaratie contributie sportschool (2015)

Moderator

Hallo Casper, top dat je je vraag aan de community stelt. Ik help je graag op weg. Ik zou daarom graag even met je meekijken wat je in jouw situatie het beste kunt doen. Ben je collectief verzekerd Casper? Zo ja, via welk collectiviteit? 

Ik hoor graag van je. Alvast bedankt!

Voorbijganger

Beste Michelle,

Bedankt voor je reactie!

Ja, via mijn werkgever ben ik inderdaad collectief verzekerd. 

Heb je gegevens over mij nodig om dit te checken? Laat me dan even weten wat en hoe, dan stuur ik deze per privébericht. 

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Casper 

Moderator

Hoi Casper, graag! Je kunt mij een prive berichtje sturen door op mijn avatar te klikken. Je komt dan op mijn profiel en aan de rechterkant zie je staan: stuur Michelle een prive bericht.

Als je in dit berichtje je relatienummer, geboortedatum en collectiviteit zou willen sturen dan kijk ik even met je mee.

Bedankt alvast.

Voorbijganger

Helaas Michelle, als ik op je avatar klik krijg ik wel je profiel, maar nergens zie ik " stuur Michelle een prive bericht". Ik zie wel "Neem contact met mij op", maar daar kan ik niet op klikken.

Voorbijganger

Blijkbaar was er iets mis met jullie forum, want nu staat het er ineens wel bij.

Nieuwkomer
Ik heb exact hetzelfde probleem. Fout in de pagina denk ik? Mijn vraag; ik ben collectief verzekerd. Kan ik kosten Vd sportschool ivm hernia waar ik misschien heen moet declareren? Wat zijn de opties? Bedankt!

Medewerker

Met sommige werkgevers/instanties zijn collectiviteitsafspraken gemaakt voor contributievergoeding voor de sportschool. Je moet een collectiviteitskorting hebben bij een van deze werkgevers/instanties om in aanmerking te komen voor vergoeding.

De vergoeding lidmaatschap sportschool is een collectieve vergoeding voor bijvoorbeeld:
  • VGA verzekeringen;
  • VGA onderwijs;
  • Gemeente Den Haag.

Je kunt dit controleren via deze link. Klik onderaan op zoeken bij: "Extra vergoeding via uw collectief". Je hoeft dan niet in te loggen met DigiD. Daaruit blijkt of de vergoeding ook in jouw collectiviteit is opgenomen. Mocht dit het geval zijn, dan kun je de declaratie indienen via het declaratieformulier op zk.nl/downloads of via de stappen die Michelle hierboven aangeeft.

Kun je hier verder mee?

Groetjes, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.