DNA test

Nieuwkomer

Ik wil graag een dna test doen met mijn biologische vader. Weet iemand hoe lang het duurt voordat je de uitslag krijgt en of het vergoed wordt in het basispakket? Verdere ervaringen van soortgelijke gevallen lijkt mij interessant om te lezen. Bvd

DNA test

1 ANTWOORD

Re: DNA test

Webcare

Hoi @NN Leuk dat je onze community kiest om ervaringen te horen van anderen met DNA tests. Het zou mooi zijn als je reacties krijgt waar je iets mee kunt.

Ik kan je alvast meer vertellen hoe het zit met de vergoeding voor een DNA test als het gaat om een vaderschapstest. 

Dit is niet verzekerd in de basis- of aanvullende verzekering. 

Alleen als het gaat om erfelijkheidsonderzoek als het gaat om een ziekte of aangeboren afwijking binnen je familie is er vergoeding uit de basisverzekering na aftrek van het eigen risico.

https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/vergoedingen/Paginas/Erfelijkheidsonderzoek.aspx

Ik google op internet op DNA en vind veel informatie over testen en prijzen en hoe lang je op de uitslag moet wachten. Jij dit al bekeken?

Ik hoop dat forumlezers jou hier kunnen helpen met het antwoord op je vragen en dat je verder komt. Vraag het gerust als ik nog iets voor je kan doen.

groetjes,

Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.