Basisplusmodule: info website onduidelijk

Fanatiekeling

Ik vind de informatie op de website over de basis plus module erg onduidelijk. Ik val vooral over deze zin: u kiest deze verzekering als u zich wil verzekeren tegen onverwacht hoge zorgkosten. 

Volgens mij is deze tekst te algemeen en te aspecifiek. Immers deze module is vooral bedoeld voor als je op reis gaat naar het buitenland.

Groet, Feina.

Basisplusmodule: info website onduidelijk

3 ANTWOORDEN

Re: Basisplusmodule: info website onduidelijk

Moderator
Moderator

Hallo @Feina

Je geeft aan dat de informatie op de website over de Basis Plus Module onduidelijk / te algemeen is omdat deze aanvullende verzekering vooral gemaakt is voor als je naar het buitenland gaat. Kun je iets meer context geven over de onduidelijkheid op de pagina?  

Ik ben het met je eens dat 'onverwacht hoge zorgkosten'  onvoldoende is om de Basis Plus Module af te sluiten. Wij zetten daarom alle vergoedingen op de pagina op een rij. Daarnaast geven wij nog meer informatie over het pakket en beantwoorden wij een aantal vragen. 

Je zegt ook dat de verzekering vooral is voor 'als je naar het buitenland gaat'. Dit is niet onze insteek voor deze verzekering. Wij richten ons op 'onverwachte hoge zorgkosten' en de vergoeding van 'spoedeisende zorg in het buitenland' is daar een voorbeeld van. Er zijn ook andere voorbeelden zoals de vergoeding tandheelkunde na een ongeval. Dit zijn ook kosten die enorm snel kunnen oplopen en niet verzekerd zijn in de basisverzekering.

Fanatiekeling

Ik vond deze tekst niet juist: zie schermafbeelding. Het zou beter zijn om enige verbijzondering aan te brengen.

Ik moet erkennen dat ik niet op de hoogte was van o.a. de vergoeding van de wettelijke eigen bijdrage voor geneesmiddelen ( behalve adhd) tot €750. 

Groet, Feina.

Moderator
Moderator

@Feina als je alleen dit antwoord ziet zonder de context van de rest van de pagina dan ben ik het met je eens. Deze vraag staat echter op de productpagina van de Basis Plus Module met eerste alle andere informatie zoals de specfieke vergoedingen. Zou je in het antwoord dan opnieuw een opsomming van de vergoedingen willen zien?