Vergoeding vacuumtherapie

Nieuwkomer

Ik heb 2x vacuumtherapie gehad .echt geweldig.ik kan nu eindelijk een stukje lopen.alleen ik moet er mee stoppen omdat zk de 20€ die ik betaal na behandeling niet vergoed.jammer.ik heb aanvullings fonds. Maar therapie die mij echt helpt word niet vergoed.

Vergoeding vacuumtherapie

1 ANTWOORD

Re: Vacuumtherapie

Webcare

Hi Willem, dat moet geweldig voor je zijn dat je weer een stuk kunt lopen na de behandeling die je had. We hebben je vraag die je eerder stelde bij ons op Facebook beantwoord maar voor andere lezers nog een keer op deze plek antwoord op je vraag.

Vacuumtherapie wordt vergoed onder voorwaarden als alternatieve geneeswijzen vanaf aanvullend **.

Jij bent verzekerd met basis plus module, hierin is geen vergoeding voor alternatieve geneeswijzen. Je kunt vanaf januari je aanvullende verzekering veranderen. Dit doe je simpel in Mijn Zilveren Kruis

Uiterlijk 12 november zijn de premies bekend voor 2018.

Een vraag aan jou, kun je andere forumlezers uitleggen wat de vacuumtherapie inhoudt Willem? 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.