Op welke manier wil je dat Zilveren Kruis bijdraagt aan het gevoel van veiligheid onder ouderen?

Community Manager

Onderzoek onder ruim 1.300 senioren laat zien dat Nederlandse senioren zich veilig voelen. Daarnaast blijkt dat de helft van de senioren bezig is met hun veiligheid binnens- en buitenshuis. Met het onderzoek verkennen we de behoeften van senioren als het gaat om veiligheid. We gebruiken de resultaten van het onderzoek voor de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten van Zilveren Kruis.

Op welke manier wil je dat Zilveren Kruis bijdraagt aan het gevoel van veiligheid onder ouderen?

• Ouder worden

2 ANTWOORDEN

Re: Op welke manier wil je dat Zilveren Kruis bijdraagt aan het gevoel van veiligheid onder ouderen?

Nieuwkomer

Re: Op welke manier wil je dat Zilveren Kruis bijdraagt aan het gevoel van veiligheid onder ouderen?

Community Manager

Hey @willywil, ik zie dat je een lege reactie hebt geplaatst. Wilde je iets zeggen en is het fout gegaan of was het niet je bedoeling om iets te zeggen? Als ik je ergens bij kan helpen hoor ik het graag.