Enquête invullen altijd voor lopende mensen

Vaste bezoeker

waar ik mij het meest ergert als ik een enquête invul en daar wordt in gevraagd hoe lang kan u lopen en hoe doet u de boodschappen en ga zo maar door. Ik welke eeuw leven we eigenlijk. Kan er nou nooit eens naar gekeken worden? Wij zijn ook mensen en wij willen alles ook zelf doen je moet zo lang mogelijk in je huis blijven. Ik vindt dat wij in het bewuste hokje zitten. Maar dat werkt niet meer ook Zilveren Kruis moet daar eens maar over nadenken.

Enquête invullen altijd voor lopende mensen

4 ANTWOORDEN

Re: Enquête invullen altijd voor lopende mensen

Community Manager

Bedankt voor je reactie @Sonja177. Ik merk dat je je boos maakt over een enquête. En over het soort vragen dat aan jou gesteld wordt. Ik weet alleen niet precies welke enquête je bedoelt. Zou je daar iets meer over willen vertellen? Ik ken jouw persoonlijke situatie niet. Daarom kan ik ook niet goed inschatten wat jou zo raakt. Ben jij of is een van jouw familieleden minder mobiel? Zou je daar wat meer over kunnen vertellen? Mocht je nog tips hebben waar Zilveren Kruis (of iemand anders) iets aan zou kunnen hebben, laat het ons weten. Dan kunnen we daarover in gesprek.

Vaste bezoeker

ik heb net mijn verhaal verteld. En wat voor enquête ik heb gehad dat is zowel bij het Zilveren Kruis en andere bedrijven waar je het kan invullen. Bij Zilveren Kruis enquête heb ik daar wat vragen over gehad bij Zilveren Brein. Ik ben erg tevreden bij Zilveren Kruis. Soms denk ik dat ik de vrouw ben van 1 miljoen. Ik schaam mij wel eens hoeveel medicijnen en zoveel operaties gehad en nu weer staan er twee 

operaties op de lijst (urine stoma moet veranderd worden en ik krijg nu een stoma voor de ontlasting) ik heb gevraagd of het in ene kan gebeuren en gelukkig kon dat. De Uroloog gaat eerst en dan ligt mijn buik toch open en dan gaat de chirurg verder met de stoma. Het zal niet meevallen maar dan ben ik er meteen vanaf en dan hoef ik niet nog een keer. Ik weet nog niet wat ik merk dat Zilveren Kruis kan verbeteren, want de enquêtes zijn niet alleen van  Zilveren Kruis de andere bedrijven schrijf ik ook aan.

Met vriendelijk groet,

Sonja de Boer.

Community Manager

Ik heb jouw verhaal gelezen bij 'stel je voor' @Sonja177. Heftig wat je allemaal hebt meegemaakt... en mooi om te lezen hoe je in het leven staat! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over Zilveren Kruis.

Zilver Brein ken ik wel: dat is een groep mensen die we speciaal hebben uitgenodigd om mee te denken over ouder worden. En om aan te geven waar je tegenaan loopt als je ouder wordt. Zo kunnen we kijken hoe Zilveren Kruis daarin kan ondersteunen. Als je hebt aangegeven om mee te willen doen dan krijg je inderdaad regelmatig enquêtes om in te vullen. Jouw input helpt daar zeker bij. Ook alles wat je hier op de community deelt. Dank daarvoor!

Succes en sterkte bij de operaties die gepland staan. Fijn dat de operaties in 1 keer kunnen. Dat is voor jou ook minder belastend denk ik. En: schamen is niet nodig hoor, een zorgverzekering is juist bedoeld om zorg die noodzakelijk is vergoed te krijgen. Laat je ons te zijner tijd nog weten of het allemaal goed gegaan is?

Vaste bezoeker

Als ik weer een enquete moet invullen en er komen vragen over het lopen laat ik je dit meteen weten.

Vriendelijke groet,

Sonja