Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

ortho niet vergoed

Bewerkt 
Voorbijganger

Voor twee van mijn kinderen is de laatste rekening niet meer vergoed. Ik heb juist gekozen voor Zilveren Kruis omdat de ortho vergoed wordt. "Uw zorgpolis vergoedt op basis van u zorgpolis: 0,00. Ik zou graag weten hoe dat kan.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

ortho niet vergoed

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: ortho niet vergoed

Webcare

Hallo Jackowacho,

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is wanneer het onduidelijk is waarom wij je nota's niet vergoeden.

Ik probeer even met je mee te denken. Zou het kunnen dat de maximale vergoeding voor orthodontie is bereikt? 

Orthodontie wordt namelijk vergoed vanaf de aanvullende verzekering met 3 sterren.  En het is een vergoeding die geldt voor de gehele duur van de verzekering. Je kunt de voorwaarden nog even rustig doornemen: Orthodontie tot 18 jaar

Mijn aanbod blijft staan :-) Mocht je er niet uitkomen kijk ik graag even voor je verder! 

Nog even een andere vraag: Vind je de declaratieoverzichten niet duidelijk? Mocht je tips voor ons hebben, horen wij het graag!

Groetjes, Judith

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Bewerkt 
Voorbijganger

Beste Judith,

Zojuist een mail gestuurd via de website. Ik ben benieuwd naar het antwoord.

Relatienr **********

Grt

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Jacko, aangezien je vraag hier openbaar is heb ik je relatienummer weggehaald uit privacy overwegingen. Ik heb gezien dat je mail is binnen gekomen. Mijn collega's kijken het dan ook voor je na. Ik zou de afhandeling daarvan even afwachten.