Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

aanvullende tandheelkunde welke is bestemd voor mij,

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo mede forum gebruikers,

ik ben ferdinand 25 afkomstig uit apeldoorn en papa van een prachtige zoon,

Ik wil dit jaar overstappen van zorg verzekeraar, Jaren g**** gehad met Agis en pak nu me vlucht kans 
waarom bij zilverenkruis mijn werkgever zit hier ook bij aangesloten,Mijn zus en geen slecht ding overgehoort

Ik zit verder alleen met een groot dillema,  Angst voor de tandarts ik moest bij agis ook aanvullend verzeekerd zijn, Totdat ik Rechts onder /  en gedeeltelijk Rechts boven liet trekken,
Waar ik tot verbazing achter kwam gewoon bijna onmogelijk is, Of alles zelf moes denke want agis had mij niet aanvullend verzekerd op tandheelkunde, Het was onmogelijk om mij onder volledige narcose te krijgen, of ik moes 550 euro per uur betallen aan de narcose
van elende en dagen sago en dagen pijn  een uitweg zoeken, Prive Clinics ONBETAALBAAR verder ben ik naar de Huisarts geweest voor een door verwijzing  na de kaakchirurg. behandeling goed verlopen, maar kreeg nogmaals een leuke rekkening van agis, En de complete behandeling pas net begonnen was, Die je gewoon moet stoppen

Dit soort geintjes wil ik me namelijk niet weer laten overkomen, 

Hoe zou ik me het beste kunnen deken,    Geen goed gebit !! Conclussie bruggen / kronen / protese "kunstgebit"

Bijna op de status van een protese, En hoop dat in 2014 waar te kunnen maken en weer lachend het leven door te gaan
en trug kijkend dat ik samen met me zoon goed gedekt zijn 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

aanvullende tandheelkunde welke is bestemd voor mij,

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: aanvullende tandheelkunde welke is bestemd voor mij,

Fanatiekeling
De tandarts zit niet meer in het basispakket. Dus u moet u aanvullend verzekeren. De tandartsverzekeringen van Zilveren Kruis vindt u hier. Voor de duurste twee verzekeringen moet u door ZK geaccepteerd worden. Daarvoor moet een tandheelkundig rapport worden gemaakt door de tandarts, dat samen met x-foto's opgestuurd moet worden. ( dit moet u zelf betalen?) Alleen als de toestand van uw gebit goed is, wordt u geaccepteerd. Klik hier voor de premies per maand. De maximale vergoedingen per jaar zijn ?250, ?500, ?1000 en ?1250. 

Misschien wilt u een kunstgebit? Dat wordt vergoed door de basisverzekering (75%), dus daarvoor hoeft u niets extra's te kiezen. 

Re: aanvullende tandheelkunde welke is bestemd voor mij,

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis
Elze30 schreef:
De tandarts zit niet meer in het basispakket. Dus u moet u aanvullend verzekeren. De tandartsverzekeringen van Zilveren Kruis vindt u hier. Voor de duurste twee verzekeringen moet u door ZK geaccepteerd worden. Daarvoor moet een tandheelkundig rapport worden gemaakt door de tandarts, dat samen met x-foto's opgestuurd moet worden. ( dit moet u zelf betalen?) Alleen als de toestand van uw gebit goed is, wordt u geaccepteerd. Klik hier voor de premies per maand. De maximale vergoedingen per jaar zijn ?250, ?500, ?1000 en ?1250. 

Misschien wilt u een kunstgebit? Dat wordt vergoed door de basisverzekering (75%), dus daarvoor hoeft u niets extra's te kiezen. 

Hallo Ferdinand, zo heeft Elze je al een stuk op weg geholpen, ik heb nog een paar toevoegingen.

Ik lees dat je angst hebt om naar de tandarts te gaan. Er zijn speciale tandartsen die specifiek voor mensen met extreme angst extra tijd nemen en jou meer begeleiden. Daar is op aanvraag van dergelijke tandartsen vergoeding voor uit de basisverzekering. Deze tandartsen vindt je in de zorgzoeker.

Verder betaal je inderdaad zelf de tandartskosten als je geen tandartsverzekering hebt. Overigens heb je geen keuringsrapport nodig voor de hoge tandartsverzekeringen, we stellen jou enkele vragen over de staat van je gebit en de verwachtte kosten.

Je kunt overigens alleen vergoeding krijgen voor de kaakchirurg als een tandarts de behandeling niet kan uitvoeren. Je betaalt dan sowieso het eigen risico deel zelf. Ik adviseer daar rekening mee te houden met de overstap. Meer over kaakchirurgie vind je op de kennisbank.

Ter aanvulling op het antwoord van Elze over het kunstgebit, we vergoeden de overige 25% van de kosten voor 75% tot het maximum bedrag van de dekking die je afsluit uit de tandartspolis. Dus ook dan kan een tandartspolis nog lonen.