Wijzigen Tandartsverzekering

Nieuwkomer

Flink de balen van een zeer vervelende opstelling van Zilveren Kruis. Wie heeft er vergelijkbare ervaring? 

Per mail heb ik eerder duidelijk aangegeven waarvoor ik een aanvullende verzekering wilde, online bleek de informatie verwarrend en nu geven ze aan dat ik toch op de verkeerde knop heb gedrukt en dat dit volledig mijn probleem is. Forse kostenpost en de wereld ziet er volgens ZIlveren Kruis heel overzichtelijk uit: als de klant iets niet begrepen heeft, dan ligt het aan hem.

Ik ben op zoek naar mensen die vergelijkbare ervaringen hebben, dus laat het weten!

• Mondzorg
  • Zilveren Kruis Online

Wijzigen Tandartsverzekering

1 ANTWOORD

Re: Aanvullend vs Aanvullend Tand: waarom zo ingewikkeld?

Moderator

Jammer dat je flink baalt Dirk. Als ik je verhaal goed begrijp heb je een verkeerde aanvullende verzekering afgesloten? Zou je meer toelichting kunnen geven op jouw situatie?

Daarnaast begrijp ik dat dit komt omdat het voor jouw gevoel te ingewikkeld is. Ligt dat aan de uitleg op de website? Of vind je überhaupt dat er teveel soorten verzekeringen zijn? Eerder hebben we een idee geopend over het aantal verzekering om uit te kiezen. Misschien vind je het leuk ook hier in mee te praten?