Waarom krijg ik geen vergoeding voor een verdoving?

Bewerkt 
Voorbijganger

Mijn tandarts heeft een tandvleescorrectie uitgevoerd, natuurlijk met plaatselijk verdoving. Ik heb Aanvulend Tand 2* verzekering, dus verdoving in principe moet 75% vergoed. Nu krijg ik geen vergoeding met de volgende text: "We betalen deze nota niet. U heeft namelijk al een behandeling gehad die niet samen mag met de behandeling op deze nota."

Ik vraag me af waarom? Moest ik gesneden worden zonder verdoving??

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Waarom krijg ik geen vergoeding voor een verdoving?

1 ANTWOORD

Re: Waarom krijg ik geen vergoeding voor een verdoving?

Community Manager

@svlad1983 Goed dat je deze vraag stelt. Het is waarschijnlijk een foutje van de tandarts. De tandarts voert een behandeling uit en stuurt daarna de rekening naar ons of iemand dient de rekening zelf in. De rekening is opgebouwd uit verschillende onderdelen, bijvoorbeeld een controle, een vulling en een verdoving.

Sommige onderdelen mogen niet bij elkaar op de rekening staan. De tandarts had dan een andere combinatie van onderdelen moeten opschrijven. Om te controleren of dat bij jou is gebeurd kan je twee dingen doen. Of even bellen met de tandarts en vragen of de nota klopt. Of even in een privébericht ons jouw relatienummer en geboortedatum sturen. Dan gaan wij het voor je nakijken.

Ik hoor graag of dit voor nu antwoord geeft op je vraag.