Vergoeding uitgestelde fronttand behandeling

Bewerkt 
Nieuwkomer

hallo,

Mijn zoon heeft vorig jaar op 17-jarige leeftijd met een ongeval zijn voortandverloren.
Hij heeft tot zijn 23jaar recht op vergoeding voor een inplantaat. mijn zoon is nu 18 heeft een ontsteking gehad bij de betreffende tand kan ik deze kosten declareren als uitgestelde fronttand behanmdeling? Ik heb eeb 4-sterren verzekering met aanvullende tandarts verzekering.

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Vergoeding uitgestelde fronttand behandeling

3 ANTWOORDEN

Re: vergoeding uitgestelde fronttand behandeling

Bewerkt 
Webcare

Mooie vraag voor de community Bertwoord, 

Voor deze vergoeding wordt niet de basisverzekering aangesproken. Deze kosten kan je zoon declareren als tandartskosten, deze worden vergoed uit je aanvullend tand ****  tot maximaal €1250,-  Voor de duidelijkheid, begrijp ik je goed dat je zoon ook tand **** heeft?

De vergoeding voor uitgestelde fronttandbehandeling  is voor het vervangen van fronttanden met implantaten en vervolgbehandelingen zoals een kroon, brug of prothese. Deze kosten worden vergoed uit de basisverzekering. Het eigen risico wordt verrekend.

Kun je hier verder mee?

groet Pauline

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Re: Vergoeding uitgestelde fronttand behandeling

Bewerkt 
Fanatiekeling

Re: Vergoeding uitgestelde fronttand behandeling

Webcare

Dank je @Feina, als we jou  toch niet hadden. :-)

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.