Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Verdoving bij gaatje (tandarts)

Nieuwkomer

Hallo, 

Ik heb een gaatje laten vullen bij de tandarts met verdoving .

Mijn vraag is waarom ik de verdoving maar gedeeltelijk vergoed heb gekregen en de rest zelf moet betallen.

ik heb bij de vorige verdovingen niks hoeven te betalen ,waarom nu wel.

ik heb een aanvullend verzekering met 3 sterrren.

Ik ben nog niet over het bedrag heen dat  Ziveren kruis vergoedt.

gr. fatima

Verdoving bij gaatje (tandarts)

OPGELOST
1 ANTWOORD

Re: Verdoving bij gaatje (tandarts)

Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Hey Foubaba, welkom op de community! Leuk dat je deze plek hebt gevonden om je vraag te stellen. Ik lees dat je vaker een verdoving hebt gehad bij de tandarts maar nog niet eerder hebt hoeven bijbetalen? Ik vind het lastig om zonder verdere informatie veel zinnigs te zeggen over de reden dat je zoveel bij betaalt.

Wat ik je wel kan zeggen is dat er een verschil zit in percentage tussen reguliere behandelingen te weten: 

• consulten (C-codes) en second opinion
  • mondhygiëne (M-codes)
  • vullingen (V-codes)
  • trekken van tanden en kiezen (H-codes)

En alle overige behandelingen. Overige behandelingen vergoeden we uit je verzekering tot 75%. Als je precies wilt weten wat daar binnen valt kun je kijken op het vergoedingenoverzicht. 

Als je benieuwd bent wat je nu precies vergoed kunt krijgen voor welke behandeling kun je op basis van de behandelcodes ook een berekening maken op onze website met behulp van de rekentool. 

Zou je toch liever hebben dat wij meekijken? Stuur dan een privé berichtje naar mij of een van de moderators. Dit kun je doen door op de profielafbeelding te klikken links van mijn post. In mijn profiel zie je dan boven de blauwe knop "Jeppe aan vrienden toevoegen" de optie voor het versturen van het privé bericht.