Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Uitbetaling vergoeding

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hoi,

Ik wil heel graag weten binnen hoeveel dagen ik het geld van mijn ingediende facturen op mijn rekening kan verwachten. De status van de facturen is 'afgehandeld,' ik wacht op een bedrag van meer dan €600. Ik wacht niet alleen, vooral de orthodontist van mijn zoontje wacht.

Groeten Hester

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Uitbetaling vergoeding

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Uitbetaling vergoeding

Webcare

Hoi Hester,

Ik wil er gelijk even naar kijken. Heb je voor mij in een privébericht jouw relatienummer of postcode/huisnummer/geboortedatum? Dan kijk ik even naar de status.

Groeten, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Gast

Het is best verwarrend, dat de status 'afgehandeld' veel eerder wordt gegeven, dan het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt.

"Afgehandeld" staat er ook, wanneer de behandeling om 1 of andere reden niet vergoed wordt.

Bewerkt 
Voormalig medewerker Zilveren Kruis

Kan me voorstellen dat dat verwarrend is inderdaad. Afgehandeld houd in dat er is besloten wel of niet tot vergoeding over te gaan. De uitbetaling en/of brief volgt daar dan op. De afhandeling van nota's willen we binnen de 10 werkdagen doen, niet veel langer daarna zal het geld op je rekening staan.