Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.
Highlighted

Tandartsverzekering te laag

Nieuwkomer

Ik ben vanochtend na een flinke tijd(3-4 jaar) weer eens naar de tandarts geweest en ik kwam erachter dat mijn tandarts verzekering niet dekkend is voor alle kosten.
ik heb een twee sterren verzekering. Ik zag op de site dat het mogelijk is om tot 31 januari aanvullende verzkeringen te wijzigen en ik vraag mij af of dat in mijn geval ook nog mogelijk is. Een eis is dat ik de laatste 13 maanden bij de tandarts ben geweest, wat technisch gesproken zo is (vanochtend nog) maar voor die tijd ben i langer dan 13 maanden niet geweest.. kan ik nu toch mijn tandartsverzekering opwaarderen?? Ik wil graag weer een mooi gebitSmiley Erg vrolijk

Tandartsverzekering te laag

OPGELOST
5 ANTWOORDEN

Re: Tandartsverzekering te laag

Nieuwkomer

Nu met 2 sterren verzekerd. volgend jaar met de tandarts afgesproken om een kroon te laten plaatsen. Kan ik een 4 sterrenpolis afsluiten voor 2014?

Fanatiekeling

Ik denk van niet. Kijk maar naar de acceptatievragen, ook voor bestaande verzekerden. Als u een proef-premieberekening maakt , waarbij u bij een nieuwe verzekerde aanmeldt en daarbij de viersterren tandartsverzekering kiest, kunt u zelf alvast de acceptatievragen zien. Net als hier gedaan is voor de acceptatievragen voor de viersterren normale aanvullende verzekering. Zie de vragen achter " We hebben extra gegevens van u nodig". 

Klik hier om een ander topic over de ophoging van de tandartsverzekering te lezen. ( waarbij een link staat naar de webpagina met informatie over de verzekering)
En klik hier voor nog een topic over veranderen van tandartsverzekering. 

Volgens mij maakt ZK geen onderscheid tussen bestaande verzekerden en nieuwe verzekerden. 

Medewerker

Hallo Louter41,

Het is juist wat Elze aangeeft. Voor de tandartsverzekering met 3 en 4 sterren gelden acceptatievragen. Omdat er een kroon wordt verwacht zul je hier helaas niet voor in aanmerking komen. In het topic dat Elze vermeld geef ik hier de uitleg over.

We maken op dit gebied geen onderscheid tussen bestaande en nieuwe verzekerden.

Groet,
Michiel

Fanatiekeling

Gewoon proberen. Snel afsluiten via internet. 

Medewerker

Hoi avanha,

Je kunt inderdaad zelf je tandartsverzekering verhogen via het klantdomein op onze website. Gezien je al een 2 sterren tandartsverzekering hebt, zul je een medische selectie moeten doorstaan om naar een 3 sterren tandartsverzekering op te schalen.
Deze vragen komen vanzelf langs wanneer je de wijziging aangeeft in het klantdomein!

Groetjes,
Jeroen

Wordt lid om te reageren en deel te nemen aan deze community.