Overzicht van zorgkosten niet duidelijk

Lid verzekerdenraad

mijn vrouw heeft onlangs een kunstgebit gekregen en als ik nu de zorgkosten bekijk,
dan valt het op dat alles wel netjes is opgesplitst in diverse kostenposten, maar dat die kosten niet op de juiste plek terecht komen, deel vergoeding uit de basisverzekering, deel uit de aanvullende tandverzekering en een deel zou uit de 4* aanvullende verzekering komen(eigen bijdrage), maar dat laatste gebeurt dus niet, alle kosten die uit een van  de aanvullende verzekeringen komen zijn allen te vinden onder de noemer aanvullende tandverzekering en dat bedrag is nu toch echt meer dan wat vergoed zou worden.
wat mij ook opvalt, alleen de gedeclareerde kosten waar een vergoeding voor is uit enig potje staan vermeld in de zorgkosten, de rest van de kosten(die niet vergoed worden?) zijn niet terug te vinden in het overzicht?

groet mike 

Overzicht van zorgkosten niet duidelijk

1 ANTWOORD 1

Re: overzicht van zorgkosten niet duidelijk

Webcare

Goedemorgen Mike, 

Als ik het goed begrijp heb je 2 vragen

1. de vergoeding van de eigen bijdrage. Deze zou uit de Aanvullende verzekering 4 sterren verzekerd moeten worden maar dat zie je niet terug in de zorgkosten. 

2. de kosten die we niet vergoeden en je dus zelf moet betalen worden in Mijn Zorgkosten niet apart vermeld. 

Stuur je mij privé een berichtje met relatienummer, postcode, huisnummer en geboortedatum van je vrouw? Dan kijk ik even met je mee.

Groet, 

Kimberly