Orthodontie tot 18 jaar verzekeren via aanvullend 3 of 4 sterren wat is de dekking? €1250 of €2000?

Nieuwkomer

Ik wil mijn pakket aanpassen omdat mijn zoontje van 10 waarschijnlijk een beugel nodig heeft maar ik kan bijna niets vinden op de website betreffende wat de hoogte is van de orthodontie vergoeding. Ik zie alleen maar de €1250 als vergoeding staan als ik aanvullend 4 neem. Wat is de vergoeding van aanvullend 3 en 4 en waar kan ik de details vinden van de orthodontie gerelateerde dekking?

Orthodontie tot 18 jaar verzekeren via aanvullend 3 of 4 sterren wat is de dekking? €1250 of €2000?

2 ANTWOORDEN

Re: Orthodontie tot 18 jaar verzekeren via aanvullend 3 of 4 sterren wat is de dekking? €1250 of €20

Fanatiekeling

Het opzoeken van de dekking gaat naar mijn mening het beste in de polisvoorwaarden. ( https://www.zilverenkruis.nl/VergoedingenDownloads/Voorwaarden-2017-Basis-Budget-Zeker-Exclusief-904... )

Het betreft de normale aanvullende verzekering, dus niet de tandverzekering! Driesterren €2000 en viersterren €2500 voor de gehele duur van de verzekeringsperiode. Zie de bijlage ( 2 pagina's). 

Groet, Feina.

Re: Orthodontie tot 18 jaar verzekeren via aanvullend 3 of 4 sterren wat is de dekking? €1250 of €20

Medewerker

Goedemorgen Barthendriks007,

De pagina die jij bedoelt is waarschijnlijk deze pagina. De vergoeding voor orthodontie voor kinderen tot 18 jaar komt uit Aanvullend 3 & 4. De vergoeding uit deze pakketten is 100% tot maximaal 2000 of 2500 euro.

Kom je zo verder?

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.