Losse verzekering orthodontie vanaf 18 jaar

Nieuwkomer

Help! Mijn dochter wordt in jni 18 en zij heeft een orthodontie verzekering nodig, een losse aanvullende verzekering heet dat geloof ik. De meeste verzekeraars in Nederland doen hier niet aan mee, je moet er al een zorgverzekering hebben. Mijn huidige verzekering vergoedt 250 euro wat voor een beugel wel heel weinig is.

Dus ben ik op zoek naar een verzekering die dit wil doen. Ik ben al een weer op zoek, de meeste vergelijkingssite hebben daar niet aan gedacht. Ik ben aan het rondbellen en sta veel in de wacht, en die kosten lopen ook op. Alvast dank

Losse verzekering orthodontie vanaf 18 jaar

1 ANTWOORD 1

Re: losse verzekering orthodontie vanaf 18 jaar

Webcare

Goedemorgen Jeannette,

Welkom op ons forum!

Het is mogelijk om een losse aanvullende verzekering bij ons aan te vragen als iemand bij een andere zorgverzekeraar een basisverzekering heeft. Deze kan alleen niet tussentijds worden aangevraagd. Als wij nu een aanvraag ontvangen voor een losse aanvullende verzekering gaat deze in per 1 januari 2020. Wij hebben geen aanvullende verzekering die kosten voor orthodontie vergoed vanaf 18 jaar. Het spijt me dat ik geen ander bericht voor je heb.

Groeten,

Mouniim