Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Lijst met zorgverleners SelectiefPolis

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo,

Er bestaat bij mij wat onduidelijkheid over de lijst met tandartsen en huisartsen waar ik 100% vergoeding krijg.
ik heb de Selectief polis met een aanvullende tandartsverzekering afgesloten.
Deze polis vergoedt alleen 100% bij een selectief aantal gecontracteerde zorgverleners, geld dit alleen voor ziekenhuizen of ook voor tandartsen en huisartsen?
Mijn ziekenhuis staat namelijk in de lijst met ziekenhuizen voor deze polis. maar er staat weinig over huisartsen of tandartsen

Mijn huisarts staat namelijk in de lijst met gecontracteerde zorgverleners voor 2013, maar nog niet voor 2014, en de lijst waarin ik tandartsen kan vinden, staan een aantal tandartspraktijken in de buurt, waarvan er maar 1 gecontracteerd is.

Waar en hoe kan ik vinden of ik bij deze huisartsen en tandartsen volledig vergoed wordt?

Groeten

Bart

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Lijst met zorgverleners SelectiefPolis

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Lijst met zorgverleners SelectiefPolis

Fanatiekeling
Huisartsen zullen allemaal gecontracteerd worden en tandartsen hoeven niet gecontracteerd te zijn. Uw aanvullende tandartsverzekering is niet " Selectief". Over het algemeen zijn tandartsen in Nederland niet gecontracteerd door zorgverzekeraars. Ook de tandarts-basiszorg aan kinderen wordt grotendeels door ongecontracteerde tandartsen gegeven. 

Re: Lijst met zorgverleners SelectiefPolis

Medewerker
Hallo Bart,

Het klopt wat Elze aangeeft wat betreft de huisartsen en tandartsen. De selectief polis heeft alleen betrekking op "Planbare" ziekenhuiszorg en bepaalde hulpmiddelen. Voor de andere vormen van zorg gelden dezelfde voorwaarden als bij de Beter Af Polis.

Groet,
Michiel