Kosten beugeltraject kind onder 18 jaar

Starter

Mijn dochter zit vanaf 2015 in een beugeltraject. Ik ben aanvullend 3 sterren verzekerd voor tandartskosten. mijn dochter moet nog in 2017 overstappen naar een slotjesbeugel. 

Afgelopen jaar zijn tot mijn teleurstelling een aantal kosten, met name periodieke beugelconsulten niet (eur 0,-) vergoed.

Moet en/of kan ik overstappen naar een 4 sterrenpolis om ook de consulten vergoed te krijgen, terwijl ze al in het beugeltraject zit ?

bvd.

Kosten beugeltraject kind onder 18 jaar

3 ANTWOORDEN

Re: Kosten beugeltraject kind onder 18 jaar

Medewerker

Goedemorgen Paul2,

Als ik het goed begrijp is de maximale vergoeding van orthodontie (2000 euro) dus al helemaal volgemaakt? Als je vanaf 1 januari kiest voor Aanvullend 4, heeft je dochter per 1 januari recht op 500 euro extra vergoeding (totaal 2500 euro).

Is daarmee je vraag beantwoord? Je komt in ieder geval altijd voor Aanvullend 4 in aanmerking. We hanteren ook geen wachttijd op de vergoedingen.

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Starter
het antwoord is volgens mij niet aan de orde omdat de eur 2000,- volgens mijn info nog niet was volgemaakt. ik zal telefonisch contact opnemen met zk.

Medewerker

Dan zou dat inderdaad niet aan de orde zijn. Je kunt mij even een privéberichtje sturen met relatienummer, geboortedatum en postcode. Dan kijk ik even voor je wat er aan de hand is.

Je stuurt een privéberichtje door op mijn naam te klikken.

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.