Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Kan ik met de GezondSamenPolis Natura een BasisPlusModule afsluiten?

Bewerkt 
Voorbijganger

Goedenavond,

Ik heb begrepen dat de tandartskosten na een ongeval uit de basisverzekering zijn gegaan en dat je hiervoor een basis-plus module hebt. Ik heb echter een GezondSamenPolis Natura-polis en als ik die wil wijzigen, dan zie ik de basis-plus module niet staan. Maar volgens mij vallen de tandartskosten na een ongeval ook niet binne de GezondSamenPolis Natura-polis. Klopt dit? Waarom kan ik dan geen aanvullende module kiezen? Vindt een 1-ster verzekering niet nodig, maar wil toch wel voor een ongeval verzekerd zijn.

Ik hoop dat jullie hier antwoord op kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Joost Huizing

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Kan ik met de GezondSamenPolis Natura een BasisPlusModule afsluiten?

OPGELOST
2 ANTWOORDEN

Re: Tandartskosten ongeval GezondSamenPolis Natura

Webcare

Hey Joost,

Allereerst welkom op het forum!

Ik kan me voorstellen dat je hebt moeten zoeken naar de vergoeding van de Basis Plus Module in jouw GezondSamenPolis.

Het zit namelijk als volgt: via de Vereniging van Nederlandse Gemeenten hebben we afspraken gemaakt over de pakketten die zij konden afnemen ten tijde van de overstap van IZA naar het Zilveren Kruis. Hierbij is een vast pakket afgesproken. De Basis Plus Module is niet opgenomen in het pakket van de Gemeenten, helaas. De vergoeding is echter wél opgenomen in alle aanvullende pakketten binnen de GezondSamenPolis. Je kunt deze vinden in de vergoedingenlijst van de GezondSamenPolis.

Voor het gemak geef ik je een link waar je het op kan zoeken in een .pdf bestand die het bestand downloadt. Zoek via Ctrl+F op ongeval en je landt gelijk op de juiste vergoedingsregel!

Hier vind je het bestand: 

https://www.zilverenkruis.nl/VergoedingenDownloads/Vergoedingenwijzer-2016-VNG-GezondSamenPolis-9448...

Mocht je nog vragen hebben, altijd welkom!

Re: Kan ik met de GezondSamenPolis Natura een BasisPlusModule afsluiten?

Voorbijganger
Jochem,

Bedankt voor je reactie! Ik ben hiermee geholpen.