Inzien van de orthodontiekosten van mijn minderjarige dochter

Voorbijganger

Ik wil graag weten hoeveel de kosten voor dit jaar zijn geweest voor de orthodontie van mijn dochter. Zij kan dit alleen zelf inzien als zij zelf inlogt zegt ZK. Ik kan niet haar zorgkosten zien. Ze is net vorige week 16 geworden en ik betaal de premie maar ik kan niet zien hoe haar zorgkosten ervoor staan.Zij kan niet eens zelf inloggen. Zij staat bij mij op de polis en ik log dus in. Ik wil dit weten om te kunnen beoordelen of ik bij het ZK blijf of overstap naar andere ziektekosten verzekeraar. Dus hoe krijg ik dit boven water???

• Mondzorg
  • Zilveren Kruis Online

Inzien van de orthodontiekosten van mijn minderjarige dochter

1 ANTWOORD

Re: mijn minderjarige dochter en haar kosten orthodontie

Webcare
Webcare

Goedemorgen Tanja,
Kinderen boven de 12 jaar kunnen met een eigen DigiD inloggen op Mijn Zilveren Kruis om hun zorggebruik in te kunnen zien. Anderen mogen die kosten niet inzien, dat heeft te maken met de privacywetgeving vanuit de overheid.
Heeft ze al een DigiD? Dan kan ze hier zien welke zorgkosten er gemaakt zijn. Orthodontie wordt daar ook vermeld.
Heeft ze nog geen DigiD? Dan kan ze die hier aanvragen.

Kom je er niet uit of wil je op korte termijn weten hoeveel er gedeclareerd is?
Stuur dan haar relatienummer, adres en geboortedatum in een privébericht. Dat kan je doen door op mijn naam te klikken.

Groet, Kim

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.