Heb jij vragen over mondzorg voor kinderen?

Expert

Wij hebben een nieuwe pagina op onze website gemaakt met informatie over mondzorg voor kinderen. Deze pagina is gemaakt omdat uit onderzoek blijkt dat 1 op de 5 kinderen niet naar de tandarts gaat. Heb jij vragen over mondzorg voor kinderen? Stel ze in dit topic!  

Adviserend tandarts bij Zilveren Kruis
  • Mondzorg

Heb jij vragen over mondzorg voor kinderen?

2 ANTWOORDEN

Re: Heb jij vragen over mondzorg voor kinderen?

Fanatiekeling

Ik heb de speciale webpagina bezocht. 

Daar staat ook de link " Zoek een tandarts bij u in de buurt." ( zie afbeelding). Wetende dat tandartsen over het algemeen geen contract hebben met een zorgverzekeraar, klikte ik op deze link. Maar tot mijn verbazing leidt deze link naar NIETS, anders dan dat je gebruik kan maken van alle tandartsen ( zie tweede afbeelding). Dan was het beter en prettiger geweest, en het bespaart oneindig doorklikken, als in plaats van " zoek een tandarts bij u in de buurt", direct zichtbaar was geweest " U kunt naar elke tandarts in Nederland". 

Groet, Feina.

Re: Heb jij vragen over mondzorg voor kinderen?

Moderator
Moderator

Hallo @Feina

Een duidelijk signaal. Ik kan mij er ook wel in vinden. De extra informatie die je na de verwijzing krijgt is:

• De verwijzing naar Zorgkaart Nederland
  • De gecontracteerde tandarts/tandprotheticus voor een kunstgebit

Het tweede deel lijkt mij helemaal niet heel relevant voor 'mondzorg voor kinderen'. Ik stuur het door naar de eigenaar van de pagina en kom er bij je op terug.

Groet,

Jan