Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Geen geld tandarts

Bewerkt 
Nieuwkomer

Hallo allemaal, ik ben 26 jaar en ben ontzettend bang voor de tandarts..
nu heb ik vorige jaar eindelijk een tandarts op durven zoeken omdat ik de pijn van mijn verstandskies niet meer aankon.
Ik moet eigenlijk van alles laten doen heb 2 afgebroken kiezen, wat gaatjes en alles staat niet netjes recht hierdor durf ik ook niet te lachen en veel te praten.
mijn probleem is nu dat ik geen geld heb voor alle dure behandelingen, ik ben opzich wel over mijn angst heen omdat ik graag wil dat ik een mooi en gezond gebit heb maar weet niet waar ik heb geld vandaan moet halen heeft iemand tips? Het liefste zou ik naar een narcosetandarts gaan en gelijk alles te laten doen maar dit kost erg veel.

ik hoop dat iemand mij wilt helpen met tips groetjes anoano

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Geen geld tandarts

OPGELOST
3 ANTWOORDEN

Re: Geen geld tandarts

Fanatiekeling
Geld lenen. Zorgen dat je naar een een normaal geprijsde tandarts gaat. Geen narcose want dat is te duur. Wel verdoving vragen. Niet alles in een keer. Wel letten op kwaliteit. 

Expert
anoano schreef:
Hallo allemaal, ik ben 26 jaar en ben ontzettend bang voor de tandarts..
nu heb ik vorige jaar eindelijk een tandarts op durven zoeken omdat ik de pijn van mijn verstandskies niet meer aankon.
Ik moet eigenlijk van alles laten doen heb 2 afgebroken kiezen, wat gaatjes en alles staat niet netjes recht hierdor durf ik ook niet te lachen en veel te praten.
mijn probleem is nu dat ik geen geld heb voor alle dure behandelingen, ik ben opzich wel over mijn angst heen omdat ik graag wil dat ik een mooi en gezond gebit heb maar weet niet waar ik heb geld vandaan moet halen heeft iemand tips? Het liefste zou ik naar een narcosetandarts gaan en gelijk alles te laten doen maar dit kost erg veel.

ik hoop dat iemand mij wilt helpen met tips groetjes anoano

Beste Anoano,

Knap dat je de eerste stap gezet hebt. Als je bij je basisverzekering een aanvullende tandartsverzekering hebt afgesloten ben je in ieder geval voor een aantal kosten al verzekerd. Goede tip ook van Elze om niet alles tegelijk te laten doen maar verspreid over een aantal jaren. Als je geen tandartsverzekering hebt zou ik je adviseren om in ieder geval per 1 januari 2014 een aanvullende tandartsverzekering af te sluiten. Ik wens je in ieder geval sterkte!

Ik verplaats je vraag naar ons forum Huisarts, Apotheek & Tandarts.

Bewerkt 
Nieuwkomer

Wist je al dat alle tandartsen dezelfde maximum tarieven hanteren? Ze kunnen wel iets eronder zitten, maar de meeste praktijken hanteren gewoon de standaard tarieven wat is vastgesteld. Het is anders ook wel erg veel werk om alle praktijken te bellen en te kijken wat hun tarieven zijn. Tarieven Tandarts < klik om de tandartstarieven van 2015 te bekijken. Ook www.tandarts.nl biedt meer informatie over de prijzen.