Extra tand verzekering

Nieuwkomer

wat wordt er vergoed bij de tand verzekering voor 6.08 euro? is dat 75 % tot een maximun van 250 euro?

Extra tand verzekering

1 ANTWOORD

Re: extra tand verzekering

Moderator

Hoi Martijn. Goed dat je uitzoek hoe een tandartsverzekering precies werkt! Dan weetje waar je aan toe bent. 

Je noemt een prijs, maar het is lastig voor mij om aan te geven om welke verzekering dit gaat. De prijs is namelijk afhankelijk van een aantal zaken. Heeft iemand bijvoorbeeld een collectiviteit en daardoor korting (en hoe hoog is die korting dan)? Ook leeftijd kan van invloed zijn op de prijs. 

We hebben 5 verschillende soorten tandartsverzekeringen. Als ik je reactie zo lees, dan zou je het over de tandartsverzekering met één ster kunnen hebben. Deze verzekering vergoed tot een maximum van 250 euro. Sommige behandelingen worden 100% vergoed (tot dat maximum), zoals een controle. Sommige behandelingen 75% (tot dat maximum), zoals een kroon. 

Op deze pagina zie je een overzicht van alle tandartsverzekeringen en het verschil in vergoedingen. 

Heb je al een verzekering? Dan controleer ik graag om welke tandartsverzekering het gaat. Stuur dan even je gegevens in een privébericht! Het is ook mogelijk om de premie tool in te vullen op de website.

Heb je nog vragen? Stel ze gerust! 

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.