Declaratie op oud rekeningnummer gestort

Bewerkt 
Starter

Ik heb mijn tandarts vergoedingen niet terug gekregen  over 2015. het gaat om 3 declaraties.  deze zijn op een oud rekening nummer gestort en door de bank geweigerd.

Nu heb ik mijn nieuw rekening nummer doorgegeven met het verzoek om de bedragen van € 39,49, € 31.07en €51,08 alsnog op mijn nieuwe rekening nummer te storten. 

De fout ligt niet bij de bank maar bij jullie. de getorte bedragen zijn door de Abn amro geweigerd en zijn dus niet op de rekening gekomen. de bedragen zijn bij jullie op de rekening gebleven. 

Graag dit oplossen en alsnog op mijn nieuwe reking nummer storten. 

BvD 

M. ziyani 

Moderatie: persoonlijke gegevens uit bijlage gehaald. 

Meer onderwerpen bekijken die zijn gelabeld met:

Bijlagen

Declaratie op oud rekeningnummer gestort

4 ANTWOORDEN

Re: Declaratie op oud rekeningnummer gestort

Medewerker

Hallo @mziyani1,

allereerst wil ik je welkom heten op de community, leuk dat je ervoor gekozen heb om je vraag hier te stellen. 

Wanneer we geld overmaken naar een rekeningnummer dat niet meer in gebruik is krijgen wij het inderdaad terug. Wij krijgen dan via de bank te horen dat het geld niet naar deze rekening kan. De bank geeft dan bij de terugstorting een code waarmee de reden is te achterhalen. 

Zou ik je relatienummer en geboortedatum in privébericht mogen om even op je polis te kunnen kijken?

Bewerkt 
Starter

mijn relatienummer is: xxxxxxxx

geb.datum is : xxxxxxxx

Mvg

M. Ziyani

Moderatie: persoonlijke gegevens verwijderd

Nieuwkomer
Ik heb vandaag een brief ontvangen over de vergoedingen vanaf 2015 tot en met 2017
Nu zijn de vergoedingen naar een oud rekening nummer overgemaakt dit terwijl ik meerdere keren heb geprobeerd mijn rekeningnummer te wijzigen
Hoe krijg ik nu mijn vergoedingen op mijn nieuwe rekening gestort

Mvg nasiy

Webcare

Wat vervelend dat de bedragen zijn gestort op een oude rekening, @Nasiya.

Zou je mij in een privébericht je relatienummer, geboortedatum en postcode willen sturen? Dan kan ik even voor je nakijken wat er met de bedragen is gebeurd.

Groet,

Jasper​​​​​​​