Dit topic is gesloten. Dat betekent dat je hieronder niet meer kunt reageren.
Wil je over dit onderwerp in gesprek? Open dan een nieuw topic.

Als ik overstap, vergoeden jullie dan ook het restant van de beugelbehandeling in 2016?

Starter

Goedendag

Ik overweeg over te stappen naar een andere zorgverzekeraar. Vergoeden jullie ook het restant van de de beugelbehandeling van mijn dochter, die al loopt. Of tewel: vergoeden jullie het restant van de behandeling in 2016?

• 2016
  • Mondzorg

Als ik overstap, vergoeden jullie dan ook het restant van de beugelbehandeling in 2016?

4 ANTWOORDEN

Re: Als ik overstap, vergoeden jullie dan ook het restant van de beugelbehandeling in 2016?

Webcare

Goedemiddag Cora2,

Als je bij ons weggaat en je Aanvullende verzekering beëindigd heb je geen recht meer op vergoeding uit dat pakket. De verzekering loopt in dat geval tot 31 december 2015. Tot dat moment is er recht op vergoeding orthodontie.

Weet je zo voldoende?

Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.

Re: Als ik overstap, vergoeden jullie dan ook het restant van de beugelbehandeling in 2016?

Moderator

@Cora2 Nog even als toevoeging: Mocht je willen overstappen met je basisverzekering, dan heb je ook altijd de keuze om alleen je aanvullende verzekering bij ons te behouden.

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.

Starter
Hallo! Ik bedoel t andersom: als ik naar jullie overstap, nemen jullie dan het restant van de behandeling over als ik mij aanvullend verzeker?

Webcare

Hoi Cora2,

Wanneer je naar ons overstapt, kan je dochter direct per 1 januari 2016 van de vergoeding gebruik maken, mits zij de juiste aanvullende verzekering heeft (vanaf aanvullend 3). We nemen de vergoeding dus niet van je oude zorgverzekeraar over. De teller begint hier op € 0,-. Het maakt voor ons dus niet uit hoeveel vergoeding zij al gehad heeft.

Groetjes, Michiel

Wil jij ook een leuke persoonlijke handtekening? Dit kun je gemakkelijk doen via de instellingen van jouw profiel.