18 jaar en ouder orthodontie

Nieuwkomer

hoi, 

ik ben fazil ,19 jaar (precies vandaag Smiley Knipoog). mijn tanden gaan gesleten worden en ik zou nog kans hebben om een beugel te dragen bij de orthodontie. mijn vraag is wat moet ik doen om vergoed te worden? ik had iets gelezen over  een collectieve verzekering , maar ik begreep het niet echt. of vergoedt zilverenkruis het niet?

groeten 

Fazil 

18 jaar en ouder orthodontie

2 ANTWOORDEN

Re: 18 jaar en ouder orthodontie

Fanatiekeling

Independer (een vergelijkingssite van o.a. Zorgverzekeringen) heeft uitgezocht welk zorgverzekeringen dit onder een aanvullende verzekering vergoeden. https://www.independer.nl/zorgverzekering/vergoedingen/orthodontie-vanaf-18-jaar.aspx . Zilveren Kruis is er niet bij. Wel oa. DSW voor studenten. Maar het maximumbedrag is heel laag. Zie bijlage.

Groet, Feina.

Re: 18 jaar en ouder orthodontie

Webcare

Hoi Fazil, gefeliciteerd met je verjaardag! Ik had graag als cadeau een mooie vergoeding voor orthodontie voor jou maar ik moet je teleurstellen. Wij vergoeden orthodontie tot 18 jaar vanaf aanvullend 3 sterren. In heel uitzonderlijke afspraken met bepaalde collectiviteiten is er voor 18+ vergoeding. Dit geldt niet voor ZieZo verzekerden, omdat ZieZo geen collectiviteiten heeft.​​ Je ziet je collectieve vergoeding door in te loggen met DigiD of door gebruik te maken van de collectiviteitszoeker​ Maak er een mooie dag van!

Vind je het leuk om berichten te lezen maar wil je graag meer? Als je lid wordt kun je optimaal gebruik maken van de community.